ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פגיעה בתפקוד

חב"דניק נכה ואב ל-4 פוצה בכחצי מיליון ש"ח

חרדי אב 4 לארבעה ילדים ונכה מאה אחוז, עבר תאונת דרכים בכביש 4 ויפוצה בסכום כולל של כחצי מיליון שקלים 

חב"דניק נכה ואב ל-4 פוצה בכחצי מיליון ש"ח
מדא

חב"דניק בן 50, אב לארבעה ונכה 100 אחוז עקב מחלת ניוון שרירים ממנה הוא סובל, נפגע בתאונה בכביש 4 ויזכה לפיצוי כולל של כחצי מיליון ש"ח. כך עולה מהסכם פשרה בין באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל לבין חברת הביטוח הכשרת הישוב במסגרתו קיבל פיצוי בסך 400 אלף ש"ח, זאת בנוסף לפיצוי אותו קיבל מהביטוח הלאומי.

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים, עולה כי לפני כארבע שנים בעת שנסע בטרנזיט פולקסווגן בכביש 4, רכב התנגש בעוצמה רבה ברכבו. הוא פונה ממקום התאונה לבית חולים קפלן ברחובות שם אובחן כי הוא סובל משבר בירך ימין, שבר בכתף ימין ושברים באף. לאחר שעבר ניתוח לקיבוע השבר בירך, הוא הועבר לשיקום במרכז הרפואי רעות.

מאז התאונה התובע סובל ממגבלות תנועה בגפיים העליונות, מקושי בתפעול כתף ימין ומירידה בתחושה סביב הצלקת הניתוחית באזור הירך.

בתביעה נטען כי פגיעתו מהתאונה שיבשה את כל אורח חייו וחיי משפחתו ומאז הוא מתקשה בהליכה, בהרמת משאות כבדים ובביצוע פעולות שגרתיות אותן נהג לבצע לפני התאונה ללא כל עזרה. בנוסף הוא סובל מפגיעה בתפקוד הן לצרכיו האישיים והן לצרכי משק ביתו.

עו"ד גיל הראל

בתביעה שהוגשה כאמור לבית משפט השלום בירושלים באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, הוא דרש לקבל פיצוי עבור הפסדי שכר, זכויות פנסיוניות וזכויות סוציאליות, כאב וסבל, עזרת צד ג' והוצאות רפואיות.

כאמור במסגרת הסכם פשרה שנחתם בימים אלה עם חברת הכשרת הישוב הוא זכה לפיצוי בסך 400 אלף ₪, זאת בנוסף לפיצוי מהביטוח הלאומי וסך כולל של כחצי מיליון ש"ח.

מחלת ניוון שרירים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד