כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צפו בתיעוד

צבא ארה"ב חלק כבוד אחרון עם מנחם מנדל

טקס משמר כבוד במעמד חיילים ולוחמי אש נערך לצעיר שגדל בחב"ד ושירת בחיל הנחתים האמריקאי • הוא נהרג בהתנגשות חזיתית • צפו

צבא ארה"ב חלק כבוד אחרון עם מנחם מנדל
משמר הכבוד למנחם מנדל צילום: באדיבות המצלם

החייל היהודי מנחם מנדל גולדבלום שגדל בחב"ד, נהרג בתאונת דרכים ביום ראשון האחרון. אתמול נערכה הלוויית החייל, משמר כבוד של חיילים וכבאים עמדו לכבד את החייל כשגופתו הגיעה בטיסה.

מנחם מנדל ז"ל שירת בחיל הנחתים האמריקני, בבסיס הימי והיה בן 24 במותו.

גולדבלום גדל בקהילת חב"ד שבשיקגו, אילינוי. שני נחתים נוספים נפצעו בתאונה, והוטסו במסוק לבית החולים הסמוך, הם נמצאים במצב יציב, כך נמסר מהיחידה של החיילים.

"לצערנו נודע לנו כי אירוע עם רכב בבעלות פרטית ב-20 באוקטובר 2019, הביא למותו של ימאי שהוצב במרכז לחימה קרקעית של חיל הים בקליפורניה", אמר דובר הבסיס של חיל הים, קמרון אדינבורו.

האב אריה גולדבלום, פרסם פוסט בפייסבוק בו ספד לבנו: "מנחם מנדל גולדבלום, נפטר ביום שני בערב בשעה 19:23 בבוקר שעון קליפורניה, הבן שלי, מנדל נהרג בתאונת דרכים חזיתית. אני יודע שמנדל מגלה אהבה ואושר בעולם הבא. הוא גרם לכל אחד להיות מיוחד ואהוב וקיבל את מי שהוא, זה היה הדבר המיוחד ביותר של מנדל, ואעשה כמיטב יכולתי לזכרו להעביר את מורשתו".

יצויין, כי בארצות הברית מקובל שכוחות הביטחון וביניהם חובשים, כבאים, שוטרים וחיילים, מגיעים לחלוק כבוד לאדם ששירת באחד מיחידות החירום של המדינה. מנחם מנדל ז"ל היה חובש בהכשרתו בנוסף להיותו חייל לוחם.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מנחם מנדל ז"ל שירת בחיל הנחתים האמריקני, בבסיס הימי והיה בן 24 במותו. גולדבלום גדל בקהילת חב"ד שבשיקגו, אילינוי, הוא היה מוכשר מאד ואהוב על כל מי שהכיר אותו, סיפר חברו לאתר COLlive.com. גולדבלום קיבל את מדליית שירות ההגנה הלאומי, ומדליית שירות הטרור במלחמה העולמית.

צבא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד