כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צפו בתיעוד

הרב קוק הגיש תלונה נגד רון קובי • צפו

בחודשים האחרונים מנהל רון קובי מסע הטרדות כנגד הרב קוק ותלמידי ישיבתו • לפני כשבוע הודיע הרב קוק כי הוא עוזב את טבריה בעקבות הטרדותיו של קובי • היום, הגיע הרב קוק להגיש נגדו תלונה במשטרה

הרב קוק הגיש תלונה נגד רון קובי • צפו
המקובל הרב קוק/רון קובי צילום: פלאש 90

כבר קרוב לשנה, מאז נבחר רון קובי לראשות עיריית טבריה, מנהל הלה מסע הטרדות כנגד הרב קוק וישיבתו.

מסע ההטרדות הגיע לשיאו בשבועות האחרונים, כשקובי הגיע מספר פעמים לישיבה של הרב קוק על מנת לעורר פרובוקציות ומהומות מיותרות.

היום (ראשון) הגיע הרב קוק לתחנת המשטרה בטבריה על מנת להגיש תלונה נגד רון קובי.

כזכור, לפני כשבוע פורסם תיעוד של הרב קוק, כשהוא בוכה ואומר שהוא מתעתד לעזוב את העיר טבריה בעקבות ההצקות של קובי. בתיעוד נראה הרב כשהוא אומר: "נוכח הגזרות והיחס של המן הרשע, זה ממש המן הרשע, בריאה שלא ראיתי כמוה מעולם, דם שעשוי מרשעות ומשנאה נוראה אלי, שנאת עם ישראל, תהומית, מפחידה, הוא רצה לשנוא אותי, לשנוא אותי, לשנוא את בני יוסף, לשנוא, לשנוא, אני בורח מטבריה, אני לא יכול להשאר פה, אני בורח, אי אפשר להשאר פה, השם יעזוא לי, השם יעזור לנו שנעבור את הגזירה הנוראה של אנטיוכוס הזה".

בעקבות דבריו של הרב פרצו מהומות אלימות במיוחד בטבריה, ואף נעצר קטין בחשד שזרק אבן לעברו של קובי. אחד התלמידים אמר אז ל'בחדרי', כי "אם הרב יעזוב, אנחנו נעזוב יחד איתו".

לפני מספר ימים, נערך טקס נידוי לרון קובי מול ספר תורה פתוח ובליווי שופרות.

תחילה קרא הרב את פרשת 'ויקהל משה', שם כתוב "כל העושה בו מלאכה יומת", כשלאחר מכן הכריז ,"כל ספרי התורה מהר סיני ועד ליום, זה מנדים את השונא הגדול ביותר שלהם בעולם רון קובי שרוקד בשיא הבזיון ע"ג הכתב שלהם, והוא שונא התורה יותר גדול מכל הגויים שמכבדים את ספרי התורה".

 

רון קובי הרב קוק תלונה במשטרה נידוי הטרדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד