כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תחת איומים > צפו

ביקר את חסן נסראללה, נחטף ואולץ להתנצל • צפו

על רקע מחאות הענק בארץ הארזים, אמש פורסם תיעוד של בחור צעיר שבמהלך אחת ההפגנות העז לבקר את ארגון חיזבאללה ואת העומד בראשה, אנשי הארגון חטפו אותו ואילצו אותו להתנצל תחת איומים • צפו בתיעוד

ביקר את חסן נסראללה, נחטף ואולץ להתנצל • צפו
הצעיר שאולץ להתנצל צילום: צילום מסך

‏בסרטון שמתפרסם ברשתות החברתיות, נראה בחור צעיר מהעיר צידון שבלבנון כשהוא מתנצל בפני מנהיג חיזבאללה - חסן נסראללה - לאחר שביקר אותו ככל הנראה במהלך ההפגנות במדינה.

ברשתות החברתיות במדינה מספרים כי גורמים המשתייכים לארגון חיזבאללה (שחושש מהמהומות במדינה) חטפו את הבחור, ואילצו אותו לצלם את סרטון ההתנצלות בפני נסראללה.

על רקע ההפגנות בלבנון נגד הממשלה בשל המצב הכלכלי הקשה, ‏עורך מדור הממון בעיתון אל-אח'באר המקורב לחיזבאללה, מוחמד זביב, התפטר מהעיתון במחאה על הסיקור בעיתון של המחאה נגד הממשלה.

על פי הדיווח של רועי קייס ועומרי חיים בכאן 11, כוחות הביטחון בלבנון ניסו לפתוח כבישים מרכזיים שנחסמו לתנועה ע"י המפגינים בביירות וברחבי המדינה.

ערוץ אל-חדת' דיווח על עימות בין מפגינות לכוחות הביטחון בביירות. בנוסף, כלי תקשורת בלבנון דיווחו שכוחות הצבא מונעים ממפגינים לחסום כבישים בעיר צידון.

בתוך כך, אתמול דווח כי אלפי מפגינים (בדיווחים אחרים נטען עשרות אלפים) השתתפו במחאות על השחיתות הפוליטית והמצב הכלכלי במדינה המחאות התרכזו בערים טריפולי ובבירה ביירות. המפגינים קראו לפתוח היום בשביתה כללית.

חסן נסראללה לבנון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד