י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אל מול המצלמות

גפני תקף את סמוטריץ׳ בוועדה: "אנשים בוכים; זה במשמרת שלך"

יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני ניצל את ההזדמנות כאשר הועדה דנה בנושא התקציבים של התחבורה הציבורית והטיח בשר התחבורה שישב לצידו בעניין הפעלת התחבורה הציבורית בשבת • "העניין הוא אסון בסדר גודל לאומי, אני אומר לך אדוני השר, זה במשמרת שלך". צפו

גפני תקף את סמוטריץ׳ בוועדה: "אנשים בוכים; זה במשמרת שלך"
גפני וסמוטריץ' בוועדת הכספים צילום: עדינה ולמן דובורת הכנסת

בדיון שהתקיים היום (שני) בוועדת הכספים של הכנסת בעניין תקציבים לתחבורה הציבורית, ניצל יו"ר הוועדה - משה גפני את ההזדמנות ומחה על עניין הפעלת התחבורה הציבורית בשבת שאושרה בשבוע שעבר במספר ערים ברחבי גוש דן.

גפני אמר בפתח הדיון, "העניין הוא אסון בסדר גודל לאומי, אני אומר לך אדוני השר, זה במשמרת שלך". גפני פנה לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ שישב לצידו והטיח בו: "אתה השר, זה דבר נורא, יש יהודים בארץ בכל המקומות שבוכים על מה שקורה".

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' השיב להאשמות של חבר הכנסת גפני ואמר, "אני כואב מאוד את הפגיעה הזו ושיש מי שמנצל פרצה בחוק בתקופת דמדומים של הממשלה. העיריות מתחכמות ואומרות שייקחו את הכסף מתקציביהן ולא יגבו כסף מנוסעים כך שזה לא יוגדר כתחבורה ציבורית אלא כהיסעים, ולכן אני לא יכול לעצור זאת באופן ישיר".

לדברי שר התחבורה, "ישבנו גם בעתירה במחוזי. הפרצה הזו ברור שלא הייתה כוונת המחוקק. המדינה קבעה תח"צ מפוקחת ואין לי אלא לכאוב את המצב. לכולנו יחד יש יכולת להפעיל לחץ על ראשי הרשויות ולמנוע פגיעה קשה בשבת".

בצלאל סמוטריץ' משה גפני ועדת הכספים תחבורה ציבורית בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד