ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
זוכים לשמוע את הירושה

הראש"ל כבש את הישיבה היוקרתית בשיעור כללי 

הראש"ל הגר"י יוסף מסר שיעור כללי בישיבתו של חכם יוסף הררי רפול בניו יורק - מזקני ראשי הישיבות וגדולי הדור באמריקה • הגר"י רפול שקיבל את הראשון לציון אמר: "עכשיו אנו זוכים לשמוע את הירושה של מרן הרב עובדיה, בנו הראשון לציון רבי יצחק שהוא גם ראש ישיבה בפני עצמו" • צפו בתיעוד

הראש"ל כבש את הישיבה היוקרתית בשיעור כללי 
הגר"י יוסף בשיעור כללי בישיבת עטרת תורה צילום: באדיבות המצלם

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, השוהה בימים האחרונים בביקור וחיזוק הקהילות היהודיות במיאמי ובניו יורק, הגיע אתמול (שני) למסור שיעור כללי מיוחד בישיבת 'עטרת תורה' בשכונת פלטבוש בברוקלין - העומדת בראשותו של הגאון חכם יוסף הררי רפול, חבר מועצת גדולי התורה בארה"ב.

מדובר בישיבה היוקרתית ביותר בארה"ב לבני עדות המזרח. ל'בחדרי חרדים' נודע כי במשך שעה ארוכה מסר הראש"ל את שיעורו בפני בחורי הישיבה שהתפלפלו עמו בלימוד הסוגיה. 

ראש הישיבה חכם יוסף הררי רפול, מזקני גדולי הדור וראשי הישיבות בארה"ב, קיבל את פני הראש"ל - והשניים שוחחו בדברי תורה ובענייני השעה. רה"י אף ישב כל השיעור והאזין לשיעור כללי. 

חכם יוסף הררי רפול אמר, "זכינו שבדור הזה זרחה עלינו שמשו של מרן הרב עובדיה יוסף ועכשיו אנו זוכים לשמוע את הירושה שלו את בנו מרן הראשון לציון רבי יצחק שהוא גם ראש ישיבה בפני עצמו".

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהשיעור כללי בהשתתפות מאות בני הישיבה 

הראשון לציון הרב יצחק יוסף הרב יוסף הררי רפול פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד