י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שנון, ייחודי וימני

'הארץ': עמית סגל מעצבן אתכם כי הוא טוב

במאמר שפורסם בעיתון 'הארץ', מסבירה הפובליציסטית נוה דרומי את הסיבות לכך שעמית סגל מעלה את חמתם של אנשי השמאל • "אנשי שמאל שונאים את עמית סגל מהסיבה הפשוטה שהוא גם רהוט, גם בעל זיכרון פנומנלי, גם שנון וייחודי — וגם ימני"

'הארץ': עמית סגל מעצבן אתכם כי הוא טוב
עמית סגל צילום: הדס פרוש, פלאש90

בטור דעה שפרסמה נוה דרומי בעיתון 'הארץ', היא מנסה להסביר למה עמית סגל מעלה את חמתם של אנשי השמאל.

לדבריה, "אנשי שמאל שונאים את עמית סגל מהסיבה הפשוטה שהוא גם רהוט, גם בעל זיכרון פנומנלי, גם שנון וייחודי — וגם ימני. "הנער מעפרה", כפי שכינה אותו לאחרונה המחזאי שמואל הספרי, לרגל הופעתו של סגל ב"אולפן שישי" — הצליח לחדור אל האליטה התקשורתית הישראלית וזה מרתיח הרבה אנשים".

בהמשך היא מדברת גם על ההתקפות שעובר סגל בעקבות העימות עם דנה ויס והביקורת שמתח על הפרקליטות והמשטרה: "על מה יצא קצפם של מתנגדי סגל הפעם? על הביקורת שמתח על התנהלות המשטרה והפרקליטות. סגל ביקש לבדוק את מקורות ההדלפות במערכות אלה ולהחזיר להן את אמון הציבור".

"כל כך מוזר נראה לחבריו לפאנל" כותבת דרומי, "שעיתונאי מבקש שהחוק ייאכף, אף שהדבר עלול לפגוע בהם ובעצמו. אבל סגל דאג ליצור הבחנה בין עובד ציבור שמדליף ובין סנגור שמדליף; הזיכרון הפנומנלי שבו ניחן, לצערם של חלק מהעיתונאים, איפשר לו לצטט בקלות את דניאל פרידמן ואת ראובן ריבלין. נו, הוא פשוט מעצבן".

עוד מסבירה דרומי במאמרה ב'הארץ', כי הסיבה שבגללה החלו לצלם לאחרונה את מהדורת שישי של ערוץ 12 לפני שבת, היא על מנת להגדיל את הרייטינג. כי מסתבר שדקות שידור של סגל מתורגמות לרייטינג גבוה. זו הסיבה שסגל החל להופיע גם שם, וזו הסיבה שהתכנית מצולמת לפני שבת. כי סגל כידוע, שומר שבת.

ומה הכי מעצבן בסגל? דרומי כותבת, כי "מילא אם היה מתיישר עם הצייטגייסט של התקשורת, אבל "הנמר הוורוד" (כך תיאר סגל את הראיון שלו אצל אילנה דיין) לא מסתיר את חריגותו האידיאולוגית. להיפך, אם הוא היה יכול, הוא היה מתעטף בצעיף נצנצים, כדי שלא יפספסו אותו חלילה".

עמית סגל הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד