י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יאיר, החרדים כן עובדים

ומי לקח דם משחקני הכדורגל? האח החסידי

לתשומת לבם של חברי הכנסת יאיר לפיד ואביגדור ליברמן. אתמול הגיעו שחקני קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים לבדיקות דם שגרתיות בשערי צדק ומי שהיה זה שלקח מהם את דגימות הדם, היה לא אחר מאשר אח חרדי מהחוג החסידי

ומי לקח דם משחקני הכדורגל? האח החסידי
אח חרדי לוקח דם משחקני בית"ר ירושלים צילום: דוברות בית"ר ירושלים

שחקני קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, הגיעו אתמול (שלישי) למרכז הרפואי 'שערי צדק' לביצוע בדיקות דם שגרתיות ותקופתיות, מי שבאורח מפתיע היה זה שלקח מהם את הדם, הוא יהודי חרדי מהחוג החסידי עטור זקן ופאות.

לאחר בדיקות הדם, אירח מנכ"ל 'שערי צדק', פרופ' עופר מרין את יו"ר בית"ר אלי אוחנה, המאמן רוני לוי, המנהל המקצועי יוסי בניון והשחקנים והציג בפניהם את פעילות בית החולים.

שחקני הקבוצה העניקו לפרופ' מרין את חולצת הקבוצה, כדור וצעיף חתומים על ידי כל השחקנים.

פרופ' מרין אמר לאחר הביקור: "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם בית"ר. אנחנו שכנים במשך שנים רבות ומשתפים פעולה לאורך השנים בתחומים רבים ונשמח להרחיב את שיתוף הפעולה ולהעמיד את כל הידע הרפואי והמקצועי הרחב שלנו לטובת בית"ר. אני מאחל לכל השחקנים והצוות המקצועי בריאות רבה והצלחה בליגה ובגביע, ומקווה שתגיעו אלינו תמיד רק בבריאות ובעיקר לקומה 9 - קומת חדרי הלידה שלנו".

יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה "בית"ר ירושלים ושערי צדק הם שני מותגים ירושלמים חזקים ולאורך שנים אנו זוכים לשיתוף פעולה הדוק עם שערי צדק. אנו נמשיך לחזק את הקשר בין בית"ר לשערי צדק ולהרחיב את הפעילות המשותפת בתחומים נוספים".

בית''ר ירושלים בית חולים שערי צדק אלי אוחנה בדיקת דם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד