י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הכל דיבורים

שלי יחימוביץ' שפרשה מהכנסת עושה קאמבק לתקשורת

חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' שבעברה הייתה עיתונאית בכירה במגוון כלי תקשורת, פרשה לפני מספר חודשים מהפוליטיקה ועל פי הדיווח ב'מעריב' היא מנהלת בימים אלו מגעים על הצטרפותה לתאגיד השידור

שלי יחימוביץ' שפרשה מהכנסת עושה קאמבק לתקשורת
אולפני כאן 11 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (העבודה) שהודיעה לאחרונה על פרישתה מהחיים הפוליטיים, מנהלת מגעים לאחרונה עם תאגיד השידור הציבורי לקראת חזרתה לעולם התקשורת, כך מדווח 'מעריב אונליין'.

עדיין לא ידוע איזה תפקיד תמלא יחימוביץ' 'בתאגיד השידור', מי שבעברה הייתה עיתונאית ושדרנית בכירה בגלגולו הקודם של 'תאגיד השידור הציבורי' - 'רשות השידור' - כשבמרכז עשייתה התקשורתית הייתה יחימוביץ' מגישת התוכנית הפופולרית 'הכל דיבורים' משנת 1993, כאשר רזי ברקאי עזב לגלי צה"ל, שם הייתה במשך שנים, עד שפרשה לטובת קריירה פוליטית במפלגת 'העבודה'.

בתחילת המילניום עזבה יחימוביץ' את רשת ב' ועברה ל'ערוץ 2'  שם הגישה את תוכנית הראיונות 'פגוש את העיתונות', את 'חמש עם', והייתה בעלת טור אישי בנושאי חברה וכלכלה במגזין 'אולפן שישי'.

במקביל, הצטרפה לגלי צה"ל והגישה פעם בשבוע את תוכנית האקטואליה הפופולרית 'מה בוער'.

בשנת 2005 קטעה יחימוביץ' את הקריירה התקשורתית כשנענתה להצעתו של יו"ר מפלגת העבודה דאז והיום, עמיר פרץ, להצטרף למפלגה ולהתמודד על מקום מטעמה בכנסת. שיא הקריירה הפוליטית שלה היה היבחרה לראשות מפלגת העבודה בשנת 2011. 

.

שלי יחימוביץ' תאגיד השידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד