ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בגלל החתונה ההיסטורית

חסידי תולדות אהרן יגיעו לראשונה לבני ברק • האזינו להקלטה

לראשונה חצרות ויז'ניץ ותולדות אהרן השתדכו והערב תחגג בבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק שמחת החתונה ההיסטורית | לקראת החתונה ראיינו בקו הנייעס של 'תולדות' עסקן ויז'ניצאי, כאשר המראיין מציין בפניו כי לחסידים רבים תהיה זו הפעם הראשונה בחייהם בבני ברק

חסידי תולדות אהרן יגיעו לראשונה לבני ברק • האזינו להקלטה
חסידי ויז'ניץ בבית המדרש החדש צילום: שוקי לרר

חסידות ויז'ניץ ותולדות אהרן השתדכו לראשונה בין חצרות החסידות, וכידוע שהחצר משתייכת לחוגי הקנאים עם כל המשתמע מכך והערב (רביעי) תיערך בבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ שמחת החתונה הגדולה ולראשונה בבית המדרש החדש של החסידות שיקלוט את אלפי החסידים, למרות העלויות הגדולות ובית המדרש נשאר עדיין במתכונתו מהחגים. 

בחסידות תולדות אהרן מתרגשים מהחתונה ובקו הנייעס 'קול אנ"ש' של החצר, קיימו ראיון עם ר' יוסף שרף - מעסקני חסידות ויז'ניץ, שעובד קשה על כל הלוגיסטיקה של החתונה שתתקיים בבית המדרש הגדול.

לדבריו, "זו חתונה ראשונה בבית המדרש שלנו, המקום עוד לא מוכן, אבל הצלחנו לעשות את החתונה כאן, סידרנו לחסידי תולדות אהרן שהכול יהיה בכבוד גדול. יבואו לכאן חסידי תולדות אהרן, הכינו מספיק מקומות, בכל צד יש כ-800 מקומות, ועוד כ-3000 מקומות עמידה הכינו מתחמים מיוחדים, גם מתחם למשפחה, יש מתחם לויז'ניץ, ומתחם לתולדות אהרון, אנחנו מקווים שהכול יעבור בשלום".

שרף מספר כי הנשים יהיו במתחם משלהן, "הן תהיינה באולם היכלי הפאר, ארגנתי בחיי כבר כמה חתונות גדולות, אבל זו פעם ראשונה שאני מארגן חתונה עם תולדות אהרן, יהיה שילוט בכל השיכון, כולם יראו בדיוק איפה הם צריכים להיות".

במלך השיחה, המראיין מרדכי קרויס שאל את שרף, יש חסידים מתולדות אהרן שזו פעם ראשונה שלהם בבני ברק והם צריכים לדעת איך להגיע, לדברי שרף, "תהיה להם הכוונה מדויקת איפה כל דבר נמצא".

האדמו"ר מויז'ניץ עם האדמו"ר מתולדות אהרן, צילום: שוקי לרר

מדובר בחתונה  לנינת האדמו"ר בעל ישועות משה מויזניץ זצ"ל, נכדה לחתנו הגה"צ ר' מנחם ארנסטר ר"י ויזניץ, בת לבנו הרה"צ ר' חיים מאיר ארנסטר רב דחסידי ויז'ניץ במנצסטר, וחתן האדמו"ר מזידיטשויב שיקאגו, עם נכד האדמו"ר מתולדות אהרן, בן לבנו הגה"צ ר' משה קאהן אב"ד תולדות אהרן לונדון, חתן האדמו"ר ממעליץ, שתתקיים כאמור בביהמ"ד הגדול בקריית ויז'ניץ בבני ברק.

חסידות ויז'ניץ תולדות אהרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד