י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
על רקע החרמת הפלאפונים • צפו

שר התורה ליועץ של נתניהו: תספר הבלורית, אבל לא את הפאות

על רקע סערת החרמת הפלאפונים: דוברי ראש הממשלה עופר גולן ויונתן אוריך הגיעו לפני זמן קצר להתברך אצל שר התורה הרב חיים קנייבסקי - במעונו שבבני ברק • הרב קנייבסקי בירך את השניים לברכה והצלחה • "זה היה מעמד מאוד מרגש. זכיתי בברכת הרב במאור פנים ובחיוך" • צפו

שר התורה ליועץ של נתניהו: תספר הבלורית, אבל לא את הפאות
יונתן אוריך ועופר גולן אצל הרב קנייבסקי צילום: המצלם

על רקע החרמת הפלאפונים של יועצי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהסעירה את המדינה - לפני שעה קלה (רביעי) הגיעו שני יועצי ראש הממשלה שעומדים במרכז הפרשה, יונתן אוריך ועופר גולן, למעונו של הגר"ח קנייבסקי בבני ברק.

"הם עוזרים לראש הממשלה לכל מיני דברים, גם דברים שקשורים לאידישקייט, ליהדות ולציבור החרדי, מאוד עוזרים. יש להם קירבה והם עוזרים בכל מה שצריך", אמר נכדו של הרב.

הוא הוסיף, "עכשיו המשטרה והפרקליטות תוקפים אותם, מנסים כל מיני דברים להפיל עליהם כדי למנוע מהם להמשיך ולעזור. הם רוצים ברכה שיהיה להם הצלחה שיפטרו מהם".

בטרם בירך את השניים, הרב אמר ליונתן אוריך "שיסתפר" כשכוונתו ככל הנראה לבלורית, והוסיף "אבל לא את הפאות...". שר התורה הרב קנייבסקי בירך את אוריך וגולן, יונתן בן זלדה ועופר בן דליה.

נתניהו ויועציו - גולן, לוק ואוריך. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתום הביקור, אמר אוריך ל'בחדרי חרדים', כי "זה היה מעמד מאוד מרגש. זכיתי בברכת הרב במאור פנים ובחיוך. אני מאמין ומקווה שבעזרת השם ובזכות ברכת הרב אנחנו נראה ישועות גדולות בקרוב ממש".

שאלנו את עופר גולן האם בעקבות הערת הרב קנייבסקי הוא יתחיל לגדל פיאות, וזו תשובתו: "מה שצריך".

עופר גולן יונתן אוריך הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד