ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בדואר ישראל נערכים לקראת השיאים של חגי הקניות

בדואר ישראל נערכים למספר שיא של 14.5 מיליון חבילות שיוזמנו בנובמבר ודצמבר במשקל של כ-3,600 טון ומתגברים את מערך מיון ומסירת החבילות; החברה פתחה לקראת חגי הקניות 40 מרכזי מסירה חדשים כך שהינה מונה מעל 1,300 מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ

בדואר ישראל נערכים לקראת השיאים של חגי הקניות
מרכז הסחר של דואר ישראל צילום: דוברות דואר ישראל

14.5 מיליון חבילות צפויות להגיע מחו"ל לישראל בחודשי הקניות בנובמבר ובדצמבר, כך מעריכים בחברת דואר ישראל. מדובר בגידול של 7% בכמות ו-18% במשקל מול תקופת חגי הקניות ב-2018. בחודשים נובמבר-דצמבר שהם תקופת השיא בהזמנת חבילות מחו"ל צפויה החברה למיין ולמסור כ-14.5 מיליון חבילות במשקל שיא של כ-3,600 טון, מול 13.5 מיליון חבילות בנובמבר-דצמבר במשקל 3,000 טון אשתקד. לשם השוואה, בחודש רגיל מחולקות כ-5.5 מיליון חבילות בממוצע.

לרגל יום הרווקים הסיני שיחול ב11/11 יוצאת חברת דואר ישראל בשיתוף פעולה עם ענקית הסחר המקוון Ali Express ומאסטרקארד, במסגרתו הרוכשים במהלך נובמבר באתר עלי אקספרס בכרטיס מאסטרקארד נטען של הדואר יקבלו הטבה: לקוחות רשומים שביצעו קניה בעבר באתר, ייהנו מהטבה חד פעמית של 5 דולר ברכישה מעל 25 דולר. לקוחות רשומים חדשים יקבלו הטבה של 4 דולר בקניה בסך 5 דולר.

מנתוני דואר ישראל, חמשת האתרים האהובים על הישראליים בהזמנות מחו"ל הם: Aliexpress, eBay, ,Amazon next ו-Asos. בשנת 2018  חילקה חברת דואר ישראל כ-65 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, כאשר ההערכה היא שבשנת 2019 יוזמנו כ- 70 מיליון חבילות.

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל • קרדיט: דוברות דואר ישראל

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל אמר: "הדואר הוא השחקן המשמעותי ביותר בשרשרת האספקה של הסחר המקוון, ו מגיע לכל תושבי ישראל באמצעות למעלה מ-1,300 יחידות למסירת חבילות ברחבי הארץ. המגמה המרכזית אותה אנו מזהים בשנים האחרונות היא העליה המשמעותית בנפח ובמשקל החבילות, המעידה על אמון הצרכן הישראלי באתרי הסחר ובקניה של מוצרים איכותיים יותר וגדולים יותר. הצרכן הישראלי קונה כלי בית, מצעים ושמיכות, אלקטרוניקה, מוצרי חשמל גדולים ועוד."

חברת דואר ישראל נערכת לעליה בהזמנות באמצעות תגבור המוקד הטלפוני וכוח האדם במרכז הסחר המקוון לחבילות במודיעין, שערוך לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון חבילות בשנה. בנוסף נפתחו ברבעון האחרון של השנה כ-40 מרכזי מסירת חבילות בנוסף למאות מרכזי מסירת החבילות הקיימים. כיום דואר ישראל מציעה את הפרישה הארצית הרחבה ביותר עם למעלה מ-1,300  נקודות מסירה, הכוללות 620 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר, זאת בנוסף לכ-700 יחידות הדואר.

מבצע בנק הדואר, עלי אקספרס ומאסטרקארד: חברת דואר ישראל מציעה לרכישה כרטיס ויזה נטען דולרי וכרטיס מאסטרקארד רב מטבעי הנטען בשקל, אירו וליש"ט לרכישה בחגי הקניות. ניתן להטעין את הכרטיסים עד 20 אלף שקל בסניפי הדואר או באתר החברה ולרכוש באופן בטוח במאות אלפי אתרי קניות בארץ ובעולם. כאמור הרוכשים במהלך נובמבר באתר עלי אקספרס בכרטיס מאסטרקארד נטען של הדואר יקבלו הטבה לרכישה.

Post cash back - מזמינים מאתרי סחר מקוון ומקבלים החזר כספי

חברת דואר ישראל מציעה בחגי הקניות החזר כספי בקניות במאות אתרים ישראליים ובינלאומיים באמצעות אתר ,www.postcashback.co.il בשיתוף חברת ,Lessforme המאפשר להירשם ולקבל החזר כספי בגובה 1-8% (עד 6% בעלי אקספרס) בקניה במאות אתרים מקומיים ובינלאומיים. הרישום לאתר הינו חינמי ופשוט, בממשק ידידותי ונח למשתמש עם אפשרויות חיפוש על פי קטגוריה, טקסט ופרמטרים נוספים.

חשבון ה Post cash back מרכז את הקניות וההחזרים שצבר הלקוח מכל החנויות, לפיכך הוא יראה סכום אחד שהוא סכימה של ההחזר הכספי המגיע לו מכל רכישותיו.  כשהלקוח  יגיע לסף של $15 בסטטוס "מאושר" הוא יוכל למשוך את הרווחים שהצטברו  למגוון אמצעי תשלום.

בכל הזמנה באחד ממאות האתרים, מקבלים החזר כספי בהתאם למדיניות כל אתר, אשר יועבר לבחירת הלקוח לחשבונות בבנקים בישראל כהחזר שקלי, לחשבון הפייפאל כהחזר דולרי, או כהחזר לכרטיס נטען של דואר ישראל. לקוח שיבחר בהחזר לכרטיס הנטען של דואר ישראל יקבל 5% נוספים מכספי המשיכה ב.Cashback-  על מנת לקבל את ההחזר הכספי, יש להירשם חינם באתר "Post Cash Back"  ולבצע רכישה דרך האתר באמצעות המחשב או הנייד בחנות המבוקשת. הקנייה באתר רגילה לחלוטין ומאפשרת כאמור קבלת החזר כספי, כאשר קנייה שלא תבוצע דרך אתר "Post  Cash Back"  לא תזכה בהחזר כספי. 

 

דואר ישראל חבילות מחול קניות באינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד