י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סערת הרב פירר

ח"כ אייכלר: ליברליזם ושוויון? טרור רדיקלי!

חבר הכנסת ישראל אייכלר זועם על הסערה "הליברלית" סביב מופע הצדקה לארגונו של הרב אלימלך פירר • "לבלרים ולוחמי שלטון הרוע הנושאים לשוא את שם השוויון, לא יצליחו להכתים עשייה שוויונית זו"

ח"כ אייכלר: ליברליזם ושוויון? טרור רדיקלי!
חבר הכנסת ישראל אייכלר צילום: יהודה חיים, פלאש 90

חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר מתייחס לסערה הגדולה שהובילה לביטול המופע של ארגון 'עזרה למרפא' שבראשו עומד הרב אלימלך פירר וכותב:

מי שמכיר את שיטות הטרור הרדיקלי העולמי, הנושא דגל הליברליזם והשוויון, בשיטות הקומוניזם של תקשורת מגוייסת להשתקת המונים, מבין שהרב פירר הוא רק סמל המוסר, נגדו הם נלחמים. מי שרוצה שהרוע הקיצוני, לא ינצח את עולם החסד והחמלה, שיתרום לעמותה של הרב פירר.

זו הדרך לגונן על ערכי המוסר מפני ארגוני הליברליזם עתירי הפרסום.

אסור לשתוק. דווקא עכשיו חייבים לתרום לכל מי שיעזור ויעצים את כוחם של הנשים הטובות והאנשים הטובים, העוסקים בעזרה לחולים ולנזקקים. נגדם יש טרור תקשורתי גלובלי, שמטרתו לשלוט בערכי המוסר האנושי בדרכי פחד ואימה. נמשיך לקיים את המוסר האלקי והאנושי של חסד ורחמים ולא ניכנע לכופים את ערכי האלימות התקשורתית שלהם.

כפי שכבר אמרתי בתחילת המערכה, אלפי נשים וגברים, בני אדם באשר הם, נעזרים כבר 40 שנה באיש החסד הרב אלימלך פירר
הרב מכבד אנשים ללא קשר למוצאם, תרבותם, השתייכותם, ומכבד את החברה כולה בפועליו. זה ההשוויון האמיתי בין אישה וגבר קשיש וילד.

לבלרים ולוחמי שלטון הרוע הנושאים לשוא את שם השוויון, לא יצליחו להכתים עשייה שוויונית זו. הרב פירר מהווה מגדלור ודוגמה לפעולות החסד, ההצלה והרפואה שהחברה החרדית מעורבת בה יחד עם אנשים טובים באשר הם.

אחרי שאירוע ההתרמה בוטל יש לעשות הכול כדי להכפיל ולשלש את הכנסות הארגון החשוב הזה. אם נראה לארגוני הרוע האנושי, שבגלל פעילותן הנבזית הגדילה העמותה של הרב פירר את הכנסותיה נוכל לבלום מעט את התפשטות הטרור הרדיקלי בחסות ליברליזם מזוייף.

ישראל אייכלר אלימלך פירר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד