י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מרדף חוצה יבשות

תקף נערים, נמלט לרומניה והוסגר בתאילנד

תושב השרון חשוד שתקף נער במסיבה, נמלט לרומניה ולמדינות נוספות - עד שהגיע לתאילנד • בשיתוף פעולה של רשויות האכיפה הוא הוסגר ונעצר בארץ

חשוד מוסגר לישראל. אילוסטרציה
חשוד מוסגר לישראל. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

תושב השרון חשוד שתקף נער במסיבה בה השתתף בנו בכפר ידידיה. החשוד נמלט מיד לאחר מכן לרומניה, משם המשיך למדינות נוספות עד שהגיע לתאילנד. בשיתוף פעולה של המשטרה ורשויות אכיפה נוספות הוא אותר, הוסגר ונעצר בארץ. היום בכוונת יחידת התביעות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים.

סדר האירועים: ביום 18.5.19 התקבל במשטרה דיווח על אירוע אלימות במסיבה של בני נוער בכפר ידידיה. במהלך המסיבה, נער בן 15 מקיסריה שהשתתף באירוע, היה מעורב על פי החשד באירוע אלים עם מספר קטינים אחרים. מחקירת המשטרה התברר כי הבן התקשר לאביו שהגיע למקום יחד עם נוספים כשהם מצוידים בכלי תקיפה. האב והאחרים תקפו שני נערים בני 17 ו-18. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא כשאחד מהם סובל מחבלות קשות, הכוללות שבר באף וחתכים בפנים.

חקירת המשטרה העלתה כי פחות מיממה לאחר האירוע, החשוד נמלט לחו"ל. משטרת ישראל בשיתוף המחלקה הבינלאומית בפרקליטות, פתחו במהלכים מאומצים וממושכים, על מנת להביא לאיתורו והבאתו ארצה של החשוד לצורך חקירתו בגין החשדות המיוחסים לו.

בחקירה התברר כי החשוד עזב את הארץ לרומניה ומשם המשיך בהימלטות למספר יעדים נוספים, שעה שמתנהלת נגדו חקירה פלילית, עד שהגיע לבנגקוק. בתום הליך מאומץ ובמבצע נחוש של המשטרה, בשיתוף פעולה מלא עם רשויות האכיפה בתאילנד ונספח משטרת ישראל במקום, הוסגר החשוד לישראל ביום ראשון 3.11.19.

מעצרו של החשוד, בן 58 מקיסריה, הוארך בבימ"ש השלום בפ"ת ואתמול (רביעי) הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה של יחידת התביעות במשטרת ישראל להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בנוסף, בכוונת יחידת התביעות לבקש את חילוט רכב היוקרה של החשוד ששוויו מוערך במאות אלפי ש"ח, אשר שימש אותו, על פי החשד, לביצוע העבירות המיוחסות לו.

הסגרה לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד