י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתרומת נדיב החפץ בעילום שמו

במעמד מרגש: ספר התורה הוכנס לבית החולים שניידר. צפו

ריקודים סוערים ולא שגרתיים קיבלו את הבאים בלובי בית החולים לילדים שניידר בפתח תקווה, ספר התורה הוכנס בהתרגשות גדולה במעמד בנו הגדול של שר התורה - הגאון רבי אברהם ישעיהו קנייבסקי. צפו בתיעוד 

 במעמד מרגש: ספר התורה הוכנס לבית החולים שניידר. צפו
הכנסת ס"ת לבית החולים שניידר צילום: יעקב נחומי
לא בכל יום אפשר לחזות בלובי בית חולים בילדים חולים המחוברים  למכשירים רפואיים, מעלים חיוך של שמחה על פניהם, מה שניתן היה לראות במעמד מרגש ורב רושם שנערך בבית החולים לילדים "שניידר" בפתח תקווה.
 
בית החולים שניידר משמש ילדים רבים החולים ל"ע במחלות קשות, והינו בית החולים הגדול והמקצועי ביותר במרכז הארץ. רבים מהמאושפזים נמנים על ציבור שומרי התורה והמצוות, ובעיקר עבורם קיים במקום בית הכנסת מפואר, המשמש כמקום תפילה בכל ימות השנה.
 
במעמד מרגש הוכנס לבית הכנסת אשר ב"שניידר" ספר תורה חדש ומהודר, תרומת אחד מנדיבי העם החפץ בעילום שמו. במעמד אשר בו השתתפו רבים מהחולים ובני המשפחות, זכו הילדים לראות כתיבת אותיות בספר תורה, וחלקם אף נטלו חלק בכתיבת אותיות בסיוע סופר סת"ם. הילדים לא הסתירו את התרגשותם ושמחתם הרבה, ורבים הזילו דמעה לנוכח המחזה הלא שגרתי, עת רקדו הילדים לצד המבוגרים לצלילי התזמורת ושירתו של ישי לפידות שנרתם לשמח לכבוד התורה והחולים. 
 
בנוסף השתתפו בכתיבת האותיות במקום רבנים חשובים, בהם: בנו הגדול של שר התורה הגר"ח קנייבסקי - הגאון רבי אברהם ישעיהו קניבסקי ראש כולל "ארחות יושר", האדמו"ר מקוזניץ, רב בית החולים הרה"ג ר' אשר לבי, ועוד.
 
כמו כן נטלו חלק בטקס בכירי הנהלת בית החולים ובראשם מנהל בית החולים פרופסור יוסף פרס אשר השקיע מאמץ רב ומסייע בכל עת לצורכי הציבור החרדי הנזקק לשירותי בית החולים. לאחר מכן יצא הקהל בריקודים של שמחה לכבודה של תורה בליווי כלי נגינה.
 
בדברים שנשא מנהל ביה"ח פרופסור פרס בסעודת המצווה שהתקיימה לאחר הכנסת ספר התורה, הודיע על בניית בית הכנסת חדש ומרווח בבנין החדש ההולך ונבנה בימים אלו.
 
המשתתפים הרבים הודו למארגנים ולהנהלת בית החולים על האירוע המרגש והמשמח, והביעו את תקוותם כי כל המאושפזים יחלימו במהרה וישובו לביתם בריאים בקרוב. 
מרכז שניידר הכנסת ספר תורה הרב אברהם ישעיהו קנייבסקי בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד