י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערת הנאום בכנסת

אוחנה ולפיד התעמתו: "כך נוהגים עבריינים, לא שרים"

התקשורת ממשיכה לעסוק בנאומו של השר אוחנה אתמול במליאת הכנסת, כאשר השתמש בחסינותו וחשף פרטים מחקירתו של עד המדינה ניר חפץ שנאסרו לפרסום | היום התעמת עמו ח"כ יאיר לפיד שכינה אותו עבריין ואמר כי אין איש במדינה שסבור כי ביבי לא הכתיב לו מה לומר | אוחנה: "איך נותר עוד אדם במדינה שמאמין למילה שיוצאת מפיך זו באמת תעלומה"

אוחנה ולפיד התעמתו: "כך נוהגים עבריינים, לא שרים"
יאיר לפיד/אמיר אוחנה צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

שר המשפטים אמיר אוחנה עורר אמש (רביעי) סערה תקשורתית, כאשר השיב במליאת הכנסת על הצעה לסדר בנושא "ההשתלחות בפרקליטות ושביתת המחאה של הפרקליטים" והתייחס לפרסומים האחרונים בדבר חקירתו של ניר חפץ, שהובילה אותו לחתום על הפיכתו לעד מדינה. במהלך נאומו, חשף פרטים שנאסרו לפרסם בצו בית משפט, אך למרות זאת הובהר מטעמו "השר חזר אך ורק על דברים שפורסמו כבר".

במהלך נאומו, התייחס השר לפרסום של עמית סגל אתמול ושלשום בחדשות 12, על השימוש באמצעים פסולים על ידי חוקרי המשטרה, עוד בטרם חתם ניר חפץ על הסכם עד מדינה. השר אמר כי "מביאים אישה צעירה שאין לה שום קשר לחקירותיו של רוה"מ ושואלים אותה סדרה של שאלות חודרניות ופולשניות" אמר אוחנה, ובכך לכאורה השתמש בחסינותו.

נתניהו הגיב לאוחנה, כי "על אף שפרשת הסחיטה של עד המדינה ניר חפץ חמורה ביותר וצריכה להטריד כל אזרח, יש לכבד את צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט".

מי שתקף אותו על כך היה חה"כ יאיר לפיד שכתב בטוויטר, כי "אין אדם אחד במדינה שמאמין שאמיר אוחנה דיבר היום על דעת עצמו. נתניהו שלח אותו להכפיש את מערכת המשפט. ביבי ואוחנה המיטו היום חרפה על הממשלה, על המדינה, בעיקר על עצמם. כך נוהגים עבריינים, לא שרים".

בתגובה כתב לו אוחנה, "איך נותר עוד אדם במדינה שמאמין למילה שיוצאת מפיך זו באמת תעלומה - אבל הנה הצעה: אני מוכן ללכת יחד איתך למכונת אמת, שתוכיח כי נתניהו (כל נתניהו שהוא) לא "שלח" אותי או ואף לא ידע מה עמדתי לומר במליאה. אתה, בתמורה, תשיב על כמה שאלות בנוגע לשיחותיך עם נוני מוזס. Deal"?.

בציוץ נוסף בהתייחסו לעליהום התקשורתי נגדו ביממה האחרונה, כתב שר המשפטים אוחנה: "עד כה הובאו לאולפני הרדיו והטלוויזיה כדי לגנות אותי אביר איכות השלטון האסיר המשוחרר אהוד אולמרט וחסידת טוהר המידות העבריינית המורשעת ליאורה גלאט ברקוביץ'. מתי התור של בני סלע?".

 

יאיר לפיד אמיר אוחנה צו איסור פרסום פרקליטות המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד