כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חילול השם

גנץ הגיע לבני ברק והותקף על ידי בחורי ישיבה: "לך לערבים, מחבל"

מחזה מביש הערב בחתונת בנו של ח"כ יעקב אשר בבני ברק: ח"כ בני גנץ שהגיע לחגוג ולברך נתקל בעשרות בחורי ישיבה שקראו לעברו קריאות גנאי שגרמו לחילול השם • צפו

גנץ הגיע לבני ברק והותקף על ידי בחורי ישיבה: "לך לערבים, מחבל"
בני גנץ אצל יעקב אשר צילום: באדיבות המצלם

בצל הפלונטר הפוליטי הגיע הערב (ראשון) יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ לעיר בני ברק, כדי להשתתף בחתונת בנו של חבר הכנסת יעקב אשר מ'יהדות התורה', כשבהגיעו למתחם האולם 'היכלי מלכות', הוא הותקף מילולית על ידי עשרות בחורי ישיבה שהמתינו לו.

בין הקריאות שקראו לעברו בחורי הישיב, "רק ביבי", "לך לערבים", "מחבל", "לך לאחמד טיבי ואיימן עודה", "לך מפה" וקריאות נוספות שמתייחסות לדיווחים הפוליטיים האחרונים ולאפשרות כי יקים ממשלת מיעוט על בסיס תמיכת 'הרשימה הערבית המשותפת'.

מנגד, בתוך החתונה התקבל על ידי חבר הכנסת יעקב אשר והחוגגים אל תוך הריקודים, כשהזמר יוני ברגר הקדיש לו את השיר "לבנימן אמר' של אברהם פריד, ו'א גאנץ יאר פריילך', כשאליו התלוו מאבטחי הכנסת, שנעמדו כחומה בצורה סביבו, בעודו רוקד עם המחותן ח"כ אשר, כשמאות בחורי ישיבה מקיפים אותם ומנסים לדחוף את הדמות הפוליטית הבכירה שאינה אהובה בימים אלה על הציבור החרדי.

אין ספק כי מדובר במחזה מביש ובחילול השם, שכן תיעודים אלה ועוד מסתובבים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות ומזינים את כלי התקשורת והפוליטיקאים השונים המסיתים השכם והערב נגד המגזר החרדי.

בני גנץ יעקב אשר חילול השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד