ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המחזה המביש בחתונה בבני ברק

גינוי חרדי פומבי: "ביישו את הציבור - רובם מכבדים את גנץ"

שעות לאחר שפורסמו התיעודים המבישים מחוץ לאולם חתונות בבני ברק, בו נראים עשרות בחורי ישיבות מלווים את ח"כ בני גנץ בקריאות גנאי, סגן השר ליצמן מתנער מהם ואומר הערב בנאום פומבי: "היחידים שהתחצפו אינם מייצגים את כלל הציבור שכיבד אותו" | בנוסף לכך, ח"כ אשר התנצל הבוקר בפני גנץ על התקרית

גינוי חרדי פומבי: "ביישו את הציבור - רובם מכבדים את גנץ"
חתונת בן ח"כ יעקב אשר צילום: מוטי גרין

לאחר שהותקף מילולית בעת ששהה בחתונה בעיר בני ברק, כשקומץ בחורי ישבות קראו לעברו קריאות "מחבל", "בוגד" ו"לך לאחמד טיבי" - במפלגה החרדית מתנערים מהמפגינים ומסתייגים "רוב הציבור מכבד את בני גנץ".

בהתייחסו לאירוע אמש, אמר הערב (שני) יו"ר 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן, "נדהמתי לשמוע שמיעוט קטן של אנשים תקפו מילולית את בני גנץ אתמול ביציאה מחתונה בב"ב. אין לזה מקום וגם כשיש חילוקי דעות זו דרך שאינה שלנו", כשהוא מסתייג מקומץ התוקפים באומרו כי, "רובו המוחלט של הציבור החרדי נוהג אחרת והיחידים שהתחצפו אינם מייצגים את כלל הציבור שכיבד אותו".

בנוסף, גם חבר הכנסת יעקב אשר שאירח את חבר הכנסת בני גנץ בחתונת בנו בעיר בני ברק, מיהר הבוקר לשגר לו הודעת התנצלות, בה כתב, "שמעתי בצער שמחוץ לאולם היו קומץ של נערים אשר ביישו את כלל הציבור החרדי בהתנהגותם וזאת על רקע מגמת ההקצנה והשיסוי הפוליטי השורר בתקופתנו, וזאת לעומת מאות האנשים משתתפי השמחה באולם שקיבלו אותך בחמימות ובכבוד (ובצפיפות) המאפיין את הליכותיו של ה'מיינסטרים' המייצג את כלל הציבור החרדי".

אשר הוסיף וכתב לחבר הכנסת גנץ, "התרגשתי ששמעתי שניגשת לאבי הקשיש שיחי' וברכת אותו והוא התרגש ואמר לך שצריך אחדות או בלשונו ביקש ש"תעשו שלום בית..." דווקא אבי שיחי' שרחוק מפוליטיקה היטיב לבטא את רצון כולנו לאחדות אמיתית, יחד שבטי ישראל".

"בני", סיים חה"כ אשר את הודעתו ליו"ר 'כחול לבן', "עצם בואך לחתונה של איש ציבור חרדי בימים פוליטיים רגישים מבטא אומץ לב ציבורי ורצון טבעי שלך שאני מכיר באופן אישי לקרב ולא להתרחק. בלי קשר לתוצאות המו"מ אשר יהיו בימים הקרובים, כבדת אותי ואת משפחתי ואת הציבור החרדי כולו ועל כך אני מודה לך".

בני גנץ יעקב ליצמן יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד