י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקרב על הראשות

סנדרס לבלומברג: "אתה לא יכול לקנות את הבחירות"

לקראת הבחירות על ראשות המפלגה הדמוקרטית, כשהיעד הבא נשיאות ארה"ב, תקף המועמד ברני סנדרס את יריבו איל ההון מייקל בלומברג ואמר, "אתה לא מתכוון לקנות את הבחירות האלה על ידי הוצאה של מאות מיליוני דולרים על מדיה חברתית בקליפורניה, הימים האלה עברו"

סנדרס לבלומברג: "אתה לא יכול לקנות את הבחירות"
ברני סנדרס צילום: רויטרס

ברני סנדרס, המעומד לראשות המפלגה הדמוקרטית בארה"ב תוקף את מייקל בלומברג, מתחרהו לראשות המפלגה הדמוקרטית. בלומברג שהיה ראש העיר של ניו יורק, הוא מועמד יהודי פוטנציאלי לראשות המפלגה הדמוקרטית, סנדרס שנחשב ידיד של חברות הקונגרס האנטישמיות כמו אילאן עומר, אמר כי "הוא לא יכול לקנות את הבחירות האלה".

סנדרס "הסיר את הכפפות" ביום שישי האחרון במדינת אייווה, מקום בו הוא פתח את הקמפיין למועמדותו לנשיאות בבחירות שיתקיימו ב-2020.

ביום שישי פורסם כי בלומברג הנחשב לאחד מעשירי ארה"ב, יתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית, והוא החליט לדלג על מדינות מסוימות בתחילת הקמפיין שלו, וסנדרס החליט לתקוף את בלומברג, ואמר לו "אתה לא יכול לקנות את הבחירות".

סנדרס אמר בעצרת הבחירות, "הקמפיין שלנו הולך לסיים את אי השוויון בהכנסות והעושר שקיים באמריקה כיום, אז הערב אנו אומרים למייקל בלומברג ומיליארדרים אחרים, סליחה, אתם לא הולכים לקנות את הבחירות האלה".

"אתה לא מתכוון להיבחר לנשיא על ידי הימנעות מלבקר באיווה, ניו המפשייר, דרום קרוליינה ונבאדה", אמר סנדרס ליריבו בלומברג. "אתה לא מתכוון לקנות את הבחירות האלה על ידי הוצאה של מאות מיליוני דולרים על מדיה חברתית בקליפורניה, הימים האלה עברו".

מייקל בלומברג הקים את חברת 'בלומברג', חברת החדשות והמידע הפיננסי מהגדולים בעולם, הוא הפך אותה לאימפריה עסקית, על פי מגזין 'פורבס', השווי שלו מוערך בכ-52.4 מיליארד דולר. הוא כיהן במשך 12 שנים, בין השנים 2002 ל-2013 כראש עיריית ניו יורק. כיום הוא מכהן כשליח האו"ם לשינוי האקלים.

בחירות בארה"ב מפלגה דמוקרטית ברני סנדרס מייקל בלומברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד