י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הישג מרשים

Google מכריזה על ESET כשותפה בהגנה על אפליקציות

ESET תגן באופן אקטיבי על אפליקציות למובייל בחנות האפליקציות הרשמית Google Play | המומחיות בחשיפת אפליקציות זדוניות בחנות Google Play לאורך השנים היא זו שהובילה לבחירתה של ESET כשותפה פעילה

Google מכריזה על ESET כשותפה בהגנה על אפליקציות
חשבון טוויטר פתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת אבטחת המידע ESET הוכרזה כחברה מייסדת בברית להגנה על האפליקציות בחנות האפליקציות הרשמית Google Play. ESET תספק הגנה לאנדרואיד וגם תבצע מחקרים במטרה להפוך את חנות האפליקציות לבטוחה יותר. שיתוף הפעולה יחל בתאריך 6 לנובמבר 2019.

ברית זו מחזקת את שיתופי הפעולה הקיימים בין השתיים הכוללים עבודה משותפת במסגרת מחלקת Chronicle של גוגל שמספקת טלמטריה והצלבת נתונים, בתוך מאגר גדול של נתוני big data, חטיבת הענן Google cloud ושילוב בפתרון Google Chrome Cleanup כלי אבטחה שמתריע למשתמשי Chrome על איומים פוטנציאליים.

מ-ESET נמסר כי "מה שבעבר היה מאמץ תגובתי לזיהוי ואיתור של פגיעויות, כעת הוא חלק בלתי נפרד מהגנה אקטיבית על מיליארדים של צרכנים ועסקים. ESET היתה בחזית המחקר והאיומים וביחד עם חברים נוספים בברית ההגנה – App Defense Alliance הם יוכלו ביחד לספק ל-Google את כל המידע הדרוש לחיסול איומים ולסייע למשתמשי אנדרואיד להיות צעד אחד לפני פושעי הרשת".

המומחיות בחשיפת אפליקציות זדוניות בחנות Google Play לאורך השנים היא זו שהובילה לבחירתה של ESET כשותפה פעילה. לצד גילוי טרויאנים בנקאיים ייחודיים, תוכנות ריגול ותוכנות כופר, סייעה ESET בזיהוי כמה מהאיומים המתוחכמים ביותר שכוונו למשתמשי אנדרואיד.

בשותפות זו, צוות המחקר של ESET יהיה מעורב בניתוחי היישומים ויסייע בהגנה על המשתמשים בחנות האפליקציות. ESET תחלוק עם Google את זיהוי האפליקציות כזדוניות, ככאלו שעלולות להזיק או כלא רצויות, זאת לפני שהאפליקציות יעלו ל-Google Play.

ESET נוקטת גישה רב-שכבתית בנושא אבטחת סייבר, ומגינה על למעלה מ-110 מיליון משתמשים ב -200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם לאורך יותר מ-30 שנות חדשנות ואבטחת המידע.

דייב קליידנמאמר (Dave Kleidenmacher), ראש תחום האבטחה והפרטיות של Google באנדרואיד מסר כי "במשך שנים Google עובדת עם חברי קהילת אבטחת הרשת שמגנים באופן מקוון על עסקים וצרכנים. שיתוף פעולה עם חברה דוגמת ESET תשפר את ההגנה על המערכות של Google Play ואנו מצפים לראות מה יצליחו הצוותים שלנו להשיג ביחד".

חברת ESET Google Play אנדרואיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד