י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נוהל חירום מתגלגל

כל מה שרציתם לדעת על הלימודים ברחבי הארץ

נוהל חירום מתגלגל: כל מה שרציתם לדעת על ביטולי הלימודים ברחבי הארץ

כל מה שרציתם לדעת על הלימודים ברחבי הארץ
כיתה. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

החל מהבוקר (שלישי) שר החינוך רפי פרץ ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, מתנהלים בנוהל חירום מתגלגל; פתחו חדרי מצב בדרום, בתל-אביב ובירושלים, ומגיבים בהתאם להתפתחויות ולהנחיות פיקוד העורף.

נכון לשעה זו, ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, לא יתקיימו הבוקר לימודים בגוש דן ועד גבול השרון, בשפלה ובדרום.

משרד החינוך החליט גם לבטל את מערך הטיולים באזורים אלה, להוציא את התלמידים שנמצאו בשטח, במסגרת טיולים, לבטל את מערך הנסיעות, לאסוף את תלמידי הפנימיות למרחבים מוגנים – כדי לוודא שאין כל פעילות חינוכית .

חשוב לוודא שההודעות השוטפות מגיעות לכל הגורמים בשטח, שההורים יודעים מה מתרחש והיכן מתקיימים לימודים, ושכולם פועלים בהתאם להנחיות. גם מערך הייעוץ הפסיכולוגי של משרד החינוך נדרך הבוקר מיידית לפעילות מלאה, והוא ערוך לפעולה בהתאם להתפתחויות.

ממשרד החינוך נמסר כי "ייתכן שמדובר באירוע קצר מועד, וייתכן ששגרת החירום תימשך ימים. החל מרגע זה, כל אירוע חינוכי, כל הסעות תלמידים, או כל יציאה מתוך המרחב, תתאפשר אך ורק בתיאום מול גורמי הביטחון וחדר מצב טיולים".

"נמשיך לקיים הערכות מצב ולהעניק מענה מיידי, באמצעות חדרי המצב, לכל בקשה ופניה של מערכת החינוך והצוותים החינוכיים. שר החינוך פרץ יגיע לחדר המצב בתל אביב מיד לאחר ישיבת הקבינט על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית מהגורמים בשטח".

לימודים רפי פרץ נפתלי בנט חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד