י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מצבה קשה

לאחר האזעקה בחולון: בת 8 איבדה את הכרתה

מצבה קשה: ילדה בת 8 איבדה את ההכרה לאחר האזעקה בחולון • כוחות ההצלה העניקו לילדה טיפול ראשוני, ביצעו פעולות החייאה ופינו את הילדה לבית החולים וולפסון במצב קשה ויציב 

לאחר האזעקה בחולון: בת 8 איבדה את הכרתה
אילוסטרציה צילום: אלי דויטש

הבוקר (שני) בשעה 8:04, בזמן האזעקות באזור גוש דן, ילדה בת 8 איבדה את הכרתה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה שהוזעקו למקום, העניקו לילדה טיפול רפואי מציל חיים וביצעו פעולות החייאה עד שחזר הדופק ופינו את הילדה לבית החולים וולפסון במצב קשה ויציב כשהיא מורדמת ומונשמת.

שמואל משולם, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו השכנים כי הילדה איבדה את ההכרה והתמוטטה בחדר המדרגות כתוצאה מחרדה עקב שמיעת האזעקה. ביצענו בה החייאה מוצלחת בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ומתן שוקים חשמליים מדפיברילטור. לאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".
 
פראמדיק מד"א, אנדרי ירמייב, סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בחדר המדרגות של הבניין בילדה כבת 8 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שבזמן האזעקה הם יצאו להתמגן בחדר המדרגות ואז היא איבדה את הכרתה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה מתקדמות, עיסויים, הנשמות, מתן מכות חשמל וטיפול תרופתי עד שחזר הדופק וייצבנו את מצבה ואז פינינו אותה לבית החולים כשהיא במצב קשה ויציב, מורדמת ומונשמת".

איבוד הכרה חולון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד