י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בצל החיסול בעזה

דיווח על חיסול של בכיר נוסף בג'יאהד האיסלאמי בדמשק

בצל החיסול בעזה: תקיפה מסתורית של בניין בקרבת שגרירות לבנון בדמשק שכוונה לעבר בכיר בג'יאהד האיסלאמי • שני הרוגים ופצועים

דיווח על חיסול של בכיר נוסף בג'יאהד האיסלאמי בדמשק
זירת התקיפה ע"פ הדיווחים צילום: רשתות ערביות

‏האירוע בעזה, כך נראה, קשור בטבורו לאירוע בדמשק. דיווח על כך שאכרם עג'ורי, בכיר בארגון הג'יהאד האסלאמי, היה היעד של הפעולה בדמשק, שנראית ממוקדת מאוד.

בדמשק הותקף ביתו של אכרם עג'ורי ונהרג אחד מבניו. עג'ורי, יד ימינו של מנהיג הג'יהאד זיאד נחאלה, השוהה בחו"ל, והאחראי על הקשר הישיר עם הזרוע הצבאית של הג'יהאד בעזה.

‏התקשורת הסורית הרשמית פרסמה כי בנו של הבכיר בג'יהאד האסלאמי ואדם נוסף נהרגו בתקיפה הישראלית בדמשק. טיל אחד יורט בשמי דאריא, פרברי דמשק וטיל שני פגע בביתו של הבכיר אכרם אל-עג'ורי

‏גורם צבאי סורי מוסר כי בשעה 04:14 מטוסי חיל האוויר שיגרו שלושה טילים מאזור הגליל. מערכות הנ"מ הסוריות יירטו טיל אחד. שני הטילים האחרים פגעו בביתו של בכיר הגיהאד האסלאמי, אכרם אל-עג'ורי בשכונת אל-מזה. בנו, מועאז, נהרג - ונכדתו בתול נפצעה. אדם בשם עבדאללה יוסף נהרג ותשעה אזרחים נפצעו. כך דיווחו גל ברגר ורועי קייס בכאן 11.

יצוין כי אכרם עג'ורי הוא יד ימינו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה שמנהל מדמשק קשר ישיר עם הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי בעזה (בהאא אבו אלעטא...).

דמשק חיסול מחבל ג'יהאד האיסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד