י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעקבות ההסלמה

נתניהו: "הוא היה פצצה מתקתקת ואחראי למאות טילים"

בדקות האחרונות נשאו ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי הצהרה באשר למצב הביטחוני • נתניהו: "הוא היה פצצה מתקתקת ואחראי למאות טילים"

נתניהו: "הוא היה פצצה מתקתקת ואחראי למאות טילים"
נתניהו והרמטכ"ל כוכבי צילום: עמוס בן גרשום

 

בדקות האחרונות נשאו ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי הצהרה באשר למצב הביטחוני, בעקבות חיסולו של בהאא אבו אל-עטא.

נתניהו אמר בפתח הדברים: "אזרחי ישראל, צה"ל סיכל את המפקד הבכיר של הג’יהאד האיסלאמי בעזה בשנה האחרונה הוא שיגר מאות רקטות לעבר העוטף - הוא היה פצצה מתקתקת".

נתניהו ציין, כי "ישראל לא מעוניינת בהסלמה - אך נעשה כל שיידרש כדי להגן על עצמנו. הפעולה עלולה לקחת זמן. צריך אורך רוח. צריך לאפשר לצה"ל לעשות את העבודה".

לדברי נתניהו, "הטרוריסטים חושבים שהם יכולים לפגוע באזרחים ולהסתתר מאחוריהם. כל מי שחושב שאפשר לפגוע באזרחינו ולחמוק מידינו הארוכה - טועה. מי שיפגע בנו, נפגע בו".

ראש השב"כ נדב ארגמן, הופיע גם הוא באופן חרדי בפני התקשורת וטען כי אל-עטא היה "מחולל הטרור המרכזי בשנה האחרונה, שהוא הסביר כי "הסיכול הזה צלח היטב. הוכחנו פעם נוספת שנוכל להגיע לכל גורם שירצה לערער את הביטחון של מדינת ישראל. מקווה שהדבר יאפשר לנו להמשיך ולייצר ביטחון ברצועת עזה ובכל האזור"

הרמטכ״ל, רא״ל אביב כוכבי אמר בהצהרה: "בהאא' אבו-אלעטא היה ׳פצצה מתקתקת חיה׳. האיש שהיה אחראי למרבית הפיגועים שיצאו מהרצועה במהלך השנה האחרונה וגם לפני כן".

לדברי הרמטכ״ל כוכבי, "הפעולה הייתה ממוקדת ומדויקת. אין לנו עניין בהסלמה, אבל אנחנו נערכים מבחינת הגנה אווירית, ימית וקרקעית להמשך ההתקפה. אם נצטרך נעבור גם לסיכולים, אנחנו נערכים לכל תרחיש".

 

בהאא אבו אל-עטא בנימין נתניהו אביב כוכבי נדב ארגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד