י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"סמן לייזר בלתי נראה"

עמית סגל: כך נחרץ גורלם של בכירי הג׳יהאד האיסלמי שחוסלו

פרשן 'חדשות 12' כותב הבוקר, כי ההחלטה להוריד את שני בכירי הג׳יהאד האיסלמי שחוסלו הלילה, התקבלה באותו ערב בו ראש הממשלה נתניהו נאלץ לרדת מהבמה וללכת למרחב המוגן בעיצומו של כנס בחירות באשדוד • "מסתובבים עם סמן לייזר בלתי נראה על הראש"

עמית סגל: כך נחרץ גורלם של בכירי הג׳יהאד האיסלמי שחוסלו
עמית סגל צילום: הדס פרוש, פלאש90

פרשת חדשות 12 עמית סגל התייחס הבוקר לחיסולים הממוקדים של שני בכירי הג׳יהאד האיסלמי בעזה ובדמשק, שהובילו להסלמה ולאזעקות מהדרום ועד גוש דן.

סגל מספר כי גורל שני המחבלים נחרץ באותו לילה זכור באשדוד, כאשר ראש הממשלה שהה בעיר לטובת כנס בחירות ונתפס על הבמה כאשר החלה אזעקה.

נתניהו אז זעם על התמונה הבעייתית אליה גרר אותו אירגון הטרור וכבר אז חיפש תגובה הולמת.

"שני בכירי הג׳יהאד האיסלמי, המחבל הבכיר בעזה והמחבל הבכיר בדמשק, מסתובבים עם סמן לייזר בלתי נראה על הראש עוד מהלילה שבו שוגרו רקטות לאשדוד בזמן כנס של נתניהו, שבוע לפני הבחירות" כותב סגל בחשבון הפייסבוק שלו.

סגל מסביר מדוע ביצוע החיסולים נדחה עד עתה: "‏ההחלטה העקרונית לחסלם נפלה אז ונתקעה מנימוקים מבצעיים ואז אי אלו קשיים משפטיים".

‏"בשבוע שעבר אושרו החיסולים בקבינט. רמז מאחד השרים כמעט סיכל הכל" חושף סגל פרט נוסף.

"במבט רחב יותר" כותב פרשן 'חדשות 12' ומוסיף נימת ביקורת "העובדה שחיסולו של מפקד בדרג ביניים באירגון לא גדול נתפסת כאירוע אסטרטגי ומכניסה חצי מדינה למקלטים - סיבה לחשבון נפש ישראלי עמוק איך הגענו עד הלום וכיצד נרדמנו בשמירה ב-25 השנה האחרונות".

עמית סגל בנימין נתניהו חיסול ממוקד הג׳יהאד האיסלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד