י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעיצומה של ההסלמה

ראש הממשלה נתניהו העביר את המושכות לידי בנט

בעיצומה של ההסלמה ובעוד הטילים נורים מהרצועה לעבר ישראל ללא הרף, בטקס צנוע בקריה בתל אביב העביר ראש הממשלה ושר הביטחון היוצא בנימין נתניהו את המושכות לידיו של שר הביטחון החדש נפתלי בנט

ראש הממשלה נתניהו העביר את המושכות לידי בנט
שר הביטחון הנכנס נפתלי בנט צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בעיצומה של ההסלמה הביטחונית החמורה עם חיסולו של בהאא אבו אל-עטא, ובעוד ירי מטח הטילים לעבר ישראל נמשך כל העת - ראש הממשלה העביר את המושכות לידיו של שר הביטחון הנכנס נפתלי בנט.

בישיבה מיוחדת בקריה בתל אביב, התבצעה העברת ה'מקל' בין ראש הממשלה ושר הביטחון היוצא, בנימין נתניהו, לשר הביטחון הנכנס, נפתלי בנט, בהשתתפות הרמטכ"ל, אביב כוכבי.

למרות שבנט נכנס לתפקידו באופן רשמי רק בשעה 11:00, לאורך כל שעות הבוקר עת היוודע דבר החיסול, השתתף בנט בדיונים בבור בקרייה וכן בדיון הקבינט שהחל עוד בשעה 09:00, כאשר בהצהרה המיוחדת שקיים ראש הממשלה מוקדם יותר היום, בנט לא נכח באולם.

נציין, כי השר הנכנס הנחה כי כניסתו לתפקידו יבוצע ללא טקס וללא משמר כבוד כנהוג בכניסת שר חדש למשרדו.

השר בנט החל אתמול (שני) בשורת מפגשים והתייעצויות ביטחוניות לקראת כניסתו לתפקיד, וימשיך בהם בימים הקרובים על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית וללמוד לעומק את אתגרי צה"ל ומערכת הביטחון.

בהמשך השבוע צפוי השר בנט להיפגש עם חברי פורום המטה הכללי בראשות הרמטכ"ל ומיד לאחר מכן יפגוש את פורום ראשי האגפים במשרד הביטחון בראשות מנכ"ל המשרד.

נפתלי בנט אביב כוכבי בנימין נתניהו שר הביטחון בהאא אבו אל-עטא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד