י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בצל ההסלמה

שר הפנים אריה דרעי ביקר באשקלון והבטיח הטבות כמו ביישובי העוטף

במסגרת עבודתו השוטפת, ביקר הבוקר שר הפנים דרעי באשקלון, נפגש עם ראש העיר והבטיח כי אשקלון תחשב בחוק כמו יישובי העוטף ובכך תזכה להטבות • ראש העיר: "מדובר בתיקון עוול של שנים"

שר הפנים אריה דרעי ביקר באשקלון והבטיח הטבות כמו ביישובי העוטף
דרעי באשקלון צילום: באדיבות המצלם

בצל ההסלמה הביטחונית עם חיסולו של בהאא אבו אל-עטא, הגיע היום שר הפנים אריה דרעי במסגרת פעילותו השוטפת לאשקלון, שם נפגש עם ראש העיר תומר גלאם. בדבריו הבטיח השר דרעי כי אשקלון תיכלל במסגרת החוק 'הרשות לפיתוח הנגב', ובשל כך תזכה בכל ההטבות להם זוכים יישובי העוטף.

השר דרעי אמר היום (שלישי) בפגישת עבודה עם ראש עיריית אשקלון: "הגעתי עם ראשי שני המשרדים שלי לאשקלון, כי אשקלון לא נכללת באזור עוטף עזה ולא זוכה להטבות למרות שהיא סובלת מירי בכל סבב ביטחוני".

"אני רוצה לבשר לכם" אמר השר דרעי, "כי החלטנו לתקן את החוק כדי להכניס את אשקלון לחוק הרשות לפיתוח הנגב וזה אומר שהמדינה מגדירה אותה כחלק מהעוטף ואשקלון תזכה בכל ההטבות שזוכים יישובים". דרעי הבטיח, כי "יוקם מרכז חוסן באשקלון כמו בכל יישובי העוטף".

עם קבלת הבשורה אמר ראש העיר, תומר גלאם: "מדובר בתיקון עוול של שנים ולאחר מאבק ארוך שניהלתי לטובת העניין מול הממשלה, לרבות בוועדת הכספים. שמח שזכיתי להביא לבשורה כזאת משמעותית לתושבים ולהוגנות המתבקשת נוכח המצבים איתם אנחנו, כעיר וכתושבים, מתמודדים לעיתים קרובות מדי".

"אני רוצה להודות לראש הממשלה, לשר הפנים, לשר האוצר, לרמטכ"ל, למפקד פיקוד דרום, מפקד פיקוד העורף ולכל הגורמים, בהם חברי קואליציה ואופוזיציה, שרואים יחד את החשיבות בדבר וסייעו לקדם אותנו לעבר ההישג האדיר הזה".

שר הפנים, אריה דרעי: "הגעתי עם ראשי שני המשרדים שלי לאשקלון, כי אשקלון לא נכללת באזור עוטף עזה ולא זוכה להטבות למרות שהיא סובלת מירי בכל סבב ביטחוני. אני רוצה לבשר לכם כי החלטנו לתקן את החוק כדי להכניס את אשקלון לחוק הרשות לפיתוח הנגב וזה אומר שהמדינה מגדירה אותה כחלק מהעוטף ואשקלון תזכה בכל ההטבות שזוכים יישובים. יוקם מרכז חוסן באשקלון כמו בכל יישובי העוטף".

אריה דרעי עוטף עזה יישובי עוטף עזה אשקלון בהאא אבו אל-עטא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד