י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאמצי ההסברה

נתניהו ל-AIPAC: "הם מבצעים פשע מלחמה כפול"

תוך ניהול המלחמה, ראש הממשלה מנהל גם קרב הסברה עולמי. הערב הוא נפגש במשרדו עם חברי ועידת AIPAC ושוחח עמם על המצב הבטחוני: "הם לא רק פוגעים במכוון באזרחים, הם גם מתחבאים מאחורי אזרחים"

נתניהו ל-AIPAC: "הם מבצעים פשע מלחמה כפול"
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (רביעי) עם משלחת בכירה של חברי שדולת AIPAC, במשרד ראש הממשלה בירושלים.

ראש הממשלה עדכן את חברי המשלחת על המצב בעזה ואמר כי "ההבחנה החשובה ביותר בחוק הבינלאומי, וספציפית בחוקי המלחמה, היא שישנו קו מפריד, שבצדו האחד יש את הלוחמים ובצד השני יש אזרחים", והוסיף כי "אסור לפעול נגד אזרחים חפים מפשע. זה קורה שחוצים את הקו בטעות, אבל אסור לחצות אותו באופן מכוון. מי ששם לו למטרה לפגוע באזרחים - הוא פושע מלחמה".

רה"מ נתניהו הדגיש כי "הטרוריסטים עושים את ההפך הגמור, כולל אלה בעזה. הם מכוונים את הירי על אזרחים בכוונה תחילה. הם שמים את הערים שלנו כמטרה. הם שמו את אשקלון כמטרה היום, הם שמים את יישובי עוטף עזה כמטרה, את תל אביב ואת ירושלים. הם רוצים לפגוע באזרחים באופן מכוון. זהו פשע מלחמה".

"ואז הם מבצעים פשע מלחמה שני" הוסיף ראש הממשלה והסביר, "הם לא רק פוגעים במכוון באזרחים, הם גם מתחבאים מאחורי אזרחים, באזורים אזרחיים, משום שהם יודעים שאנחנו, שמנסים להימנע ככל האפשר מפגיעה באזרחים, לא נפגע בהם במקומות המסתור הללו".

"למעשה הם מבצעים פשע מלחמה כפול - הם פוגעים במכוון באזרחים והם מתחבאים מאחורי אזרחים בניסיון לייצר לעצמם חסינות שתאפשר להם להמשיך לעשות את זה", כך נתניהו.

בנימין נתניהו איפאק מתיחות בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד