י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הדירה נשרפה כליל

הורים מבני ברק וארבעת ילדיהם נותרו בחוסר כל

שריפה שפרצה הלילה בבני ברק גרמה נזק רב לתכולת הדירה בה שהו הורים וארבעה ילדים • אחיו של בעל הדירה: "הוא עומד עם אשתו מחוץ לדירה, בוכה"

הורים מבני ברק וארבעת ילדיהם נותרו בחוסר כל
דירה בבני ברק עולה בלהבות צילום: דוברות איחוד הצלה

שריפה פרצה הבוקר (ראשון) בדירת מגורים ברחוב אליהו הנביא 9 בבני ברק. צוותי כבאות והצלה שהוזעקו למקום פעלו להשגת שליטה על האש וכיבו את השריפה. הפקח העירוני אדיר מעטו שהגיע לזירה נרתם מיידית לסייע למשפחה בכל מה שניתן במסגרת הרשות המקומית.

הדירה נשרפה כליל ונזק רב נגרם לכל תכולת הדירה, בה התגוררו זוג הורים וארבעת ילדיהם, בת ארבעה חודשים, בן 3.5, בת 6 ובת 8. בני המשפחה אמנם רכשו ביטוח, אך היא מכסה את הדירה עצמה ולא את התכולה.

"המשפחה נותרה בלי כלום. כל תרומה כספית או מוצרית תתקבל בברכה" כתב אחד המשתתפים בקבוצת "בני ברקים" ותוך זמן קצר קיבל פניות מתושבי העיר שנרתמו לתרום למשפחה בשעה קשה זו. 

תוך שעה קלה, התקבלו פניות מאנשים שתרמו שולחן סלוני וכסאות, רדיאטור, שמיכות, זוג מיטות מפואר לחדר שינה עם ארגז מצעים ושידות, ארון פינתי (טואלט + עם דלתות זכוכית חלבי ומראה), ספה קלה מתקפלת, גז 4 להבות, שולחן כתיבה משרדי ועוד.

שמעון מרגליות, אחיו של בעל הדירה, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי השריפה כילתה את כל התכולה. "לא נשאר לו כלום, קירות מפוייחים ותכולה שרופה". בזמן שהשריפה פרצה בסלון הבית, בני המשפחה היו בדירה, האמא התעשתה מהר מאוד והצליחה להבריח את כולם החוצה, ובכך נמנעה פגיעה גופנית".

"אחי הוא אברך כולל, גר בדירה עם אשתו שהיא עקרת בית וארבעת ילדיהם. הוא עומד עם אשתו מחוץ לדירה, בוכה. את הילדים אנחנו לקחנו למוסדות החינוך, אין להם איפה לישון הלילה", הוא אומר ומבקש מהציבור להתגייס ולסייע למשפחה בשעה קשה זו.

מה עם ביטוח? "יש ביטוח אך בסיור שערכתי עם השמאי, אמר שהביטוח מכסה את המבנה בלבד, קירות ותקרה. אולי גם יחליפו את הריצוף, אבל תכולת הבית אין לה כיסוי ביטוחי".

בני המשפחה מבקשים את עזרת גולשי 'בחדרי חרדים' בסיוע כלכלי לבני המשפחה, בהפקדה ישירה לחשבון הבנק של האב. בנק פאג"י מספר חשבון 736392 סניף 183 על שם משה מרגוליס/מרגליות.

 

שריפה בדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד