י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בפגישה עם ההורים השכולים

נתניהו: "לא נשיב את הגופות עד השבת הבנים"

בפגישה שקיים היום ראש הממשלה ואנשי צוותו עם הוריו של הדר גולדין הי"ד שנפל בעזה בעת מבצע 'צוק איתן', הוא הבטיח להם כי לא תהיה הסדרה עם חמאס עד שישיב את גופות הבנים וכן את השבויים והנעדרים

נתניהו: "לא נשיב את הגופות עד השבת הבנים"
אורון שאול והדר גולדין. צילום: באדיבות המשפחות

לאה ושמחה גולדין, הוריו של קצין צה"ל סגן הדר גולדין המוחזק בידי חמאס בעזה, קיימו היום (ראשון) אחה"צ פגישה ארוכה של למעלה משעה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים. בפגישה השתתפו גם שר האוצר משה כחלון, ראש המל"ל מאיר בן שבת, מתאם השבויים והנעדרים, המזכיר הצבאי אבי בלוט, גורמים ממשרד ראש הממשלה, משרד החוץ וצה"ל.

במסגרת הפגישה התקיים דיון בעניין ההסדרה מול חמאס בעזה וראש הממשלה חיזק את דבריו מלפני שנה והבטיח שלא תהיה הסדרה מול עזה ללא השבת החיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד.

הפגישה עסקה גם בעניין השבת גופת המחבל לפני שבועיים לעזה ונתניהו הודיע להורים השכולים לאה ושמחה גולדין כי הורה לכל הגופים העוסקים בהשבת גופות המחבלים כי ישראל לא תעביר גופות נוספות לעזה עד להשבת החיילים.

נקודה נוספת שעלתה בפגישה עסקה בפעילות של משפחת גולדין בזירה הבינלאומית והדין הבינלאומי. בעניין זה הבטיח נתניהו לפעול באופן אישי במישור הבינלאומי על מנת להפעיל לחץ על חמאס באמצעות האו"ם והמדינות התורמות, ולהביא להשבת חיילי צה"ל והאזרחים הישראליים שנמצאים בעזה.

הדר גולדין גופות מחבלים אורון שאול בנימין נתניהו חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד