י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שונאי ישראל

אגודת הסטודנטים מתנגדת למכירת אוכל כשר בקמפוס

גם בקנדה ישנם שונאי ישראל. אגודת הסטודנטים בטורונטו סירבה לתמוך בקמפיין למען מכירת אוכל כשר בקמפוס ולא פלא, מדובר בתומכי תנועת החרם על ישראל BDS 

אגודת הסטודנטים מתנגדת למכירת אוכל כשר בקמפוס
אילוסטרציה צילום: unsplash

אגודת סטודנטים באוניברסיטת טורונטו סירבה לתמוך בקמפיין של העמדת דוכן מכירה לאוכל כשר לקמפוס, מכיוון שהארגון שעומד מאחורי הקמפיין הוא ארגון "הלל" אשר הינו ארגון "פרו-ישראלי".

אנשי אגודת הסטודנטים אמרו לסטודנט יהודי המייצג את "הלל" בבקשת תמיכה בקמפיין "קדימה כשר" במייל, שלתמוך בקמפיין האוכל הכשר הוא מנוגד "לרצון החברות באגודה", מנגד, "הלל" טוענת בהצהרה על אפליה מצד אגודת הסטודנטים.

אגודת הסטודנטים הצביעה בשנת 2012 לתמוך בתנועת החרם BDS לעידוד סנקציות נגד ישראל. "הלל מגנה בחריפות סוג כזה של רטוריקה, הקושרת את התמיכה במדינת ישראל בקמפיין להנגשת הקמפוס לסטודנטים יהודים", נכתב בהצהרה. "הניסיון שלא להפריד בין יהודים לבין פעולות ממשלת ישראל היא אכן סוג של אנטישמיות", נאמר גם בהצהרה.

התאחדות הסטודנטים באוניברסיטת טורונטו, היא התאחדות הסטודנטים היחידה בקנדה, עם ועדה המקדמת את תנועת ה-BDS, כך על פי ארגון "בני ברית" בקנדה, תלונה נגד ה-BDS תלויה ועומדת בפני מועצת התלונות וההחלטה של ​​האוניברסיטה לאגודות סטודנטים מזה למעלה מחצי שנה.

ביום ראשון האחרון פנו ראשי ארגון "בני ברית" מקנדה לגורמים באוניברסיטה, וביקשו מהם לגנות במהירות את עמדת אגודת הסטודנטים בכל הנוגע לחרם שלהם על האוכל הכשר, ולהבטיח שהתלונה נגד ה-BDS תזורז, ולפעול להכנסת אוכל כשר יותר בקמפוס.

אוכל כשר אגודת הסטודנטים BDS חרם על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד