י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רינונים בממלכה

בבריטניה תוהים על גל פיטורין בבית קייט מידלטון

בשנים האחרונות מתחלפות עוזרותיה האישיות של הדוכסית קייט מידלטון בקצב מעורר השתאות בממלכה. מדובר בתפקידים שמאוישים על פי רוב במשך שנים, והדבר מוזר בעיקר כשמדובר באישיות שמצליחה לייצר תדמית אהובה ונוחה

 בבריטניה תוהים על גל פיטורין בבית קייט מידלטון
שרביט מלכת בריטניה בפרלמנט צילום: רויטרס

הדוכסית קייט מידלטון, מי שנשואה לנסיך וויליאם ועתיד להיות המלך האנגלי הבא, שומרת על פי רוב על תדמית מלכותית וקלאסית, כזו שנשים בעולם, כולל הנשים החרדיות בישראל אוהבות לעקוב אחרי תכתיבי האופנה שהיא יוזמת ומחקות אותה בהנאה רבה, מצליחה לעלות הפעם לכותרות במסגרת קצת יותר שערורייתית, יש שיאמרו המתאימה יותר, לכאורה, לגיסתה מייגן, זו שהגיעה מחוץ לכל הכללים האפשריים של הארמון מלכתחילה.

העוזרת האישית הצמודה של מידלטון, קת'רין קווין, החליטה לעזוב את מקום עבודתה הנוצץ בהפתעה, בנסיבות שאינן ידועות לאיש, וכל זאת כחודש אחרי שעוזרת קרובה אחרת של מידלטון, סופי אגניו, פוטרה בהפתעה.

משרת העוזרת שעזבה עכשיו קווין, היא משרה שמאוישת בדרך כלל 10 שנים ומעלה. אחד מעובדי הארמון העז לדבר עם התקשורת וסיפר כי קווין היתה יד ימינה של קייט בשנתיים האחרונות וזכתה למשכורת של שש ספרות. "היא לא רק הייתה אחראית על סדר היום של קייט, ליוותה אותה לכל הפגישות ועברה על לוח הזמנים, אלא גם עבדה על פרויקט חינוכי לגיל הצעיר שמאוד קרוב ללבה של מידלטון", הסביר.

לפני כשנתיים סייעת באותו תפקיד עזבה את מידלטון, כאשר מקורבים אליה הסבירו שהיא רוצה אתגר חדש. הם הדגישו שהיתה ביניהן חיבה אם כי החליטה לעזוב.

איש אינו יודע מה הסיבות האמיתיות לחילופי העובדות בביתה של קייט, והממלכה ממשיכה לעקוב בסקרנות.

 

קייט מידלטון הנסיך וויליאם פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד