י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מי אתם שתשפטו אותה"

הורשעה פעילת השמאל שסטרה לקצין באולם בית המשפט

בית משפט השלום בירושלים, הרשיע את יפעת דורון בתקיפת עובד ציבור בנסיבות מחמירות בעקבות תקיפת הפרקליט הצבאי באזור יהודה ושומרון | השופט בהרשעה: "התקיפה נועדה להלך אימים על פרקליט איו"ש, להפחידו, להטיל עליו מורא, להקניטו, לבזותו, להשפילו ולרפות ידיו"

הורשעה פעילת השמאל שסטרה לקצין באולם בית המשפט
כף יד צילום: pixabay

פעילת השמאל הקיצוני יפעת דורון, שבמהלך דיון של עאהד תמימי סטרה בפניו של התובע הצבאי של יו"ש, קצין בדרגת סגן אלוף - הורשעה בתקיפת עובד ציבור בנסיבות מחמירות.

בית משפט השלום בירושלים, הרשיע היום (שני) את יפעת דורון בתקיפת עובד ציבור בנסיבות מחמירות בעקבות תקיפת הפרקליט הצבאי באזור יהודה ושומרון.

בחודש מרץ 2018, בתום הדיון בהליך פלילי בבית המשפט הצבאי במחנה עופר בעניינם של בני משפחת עאהד תמימי מהכפר נבי צאלח, נעמדה פעילת השמאל יפעת דורון בסמוך לפרקליט איו"ש, ששימש כראש צוות התביעה, וסטרה לו בעוצמה על ראשו כשהיא צועקת לעברו: "מי אתם שתשפטו אותה".

יפעת דורון הורשעה בתקיפת עובד ציבור תקיפה הקשורה למילוי חובתו או תפקידו, במטרה להכשיל את הנתקף בתפקידו או למנוע או להפריע אותו מלמלאו.

בהחלטת השופט איתן כהן נכתב: "המעשה והאמירה שליוותה אותו מלמדים שהתקיפה נועדה להלך אימים על פרקליט איו"ש, להפחידו, להטיל עליו מורא, להקניטו, לבזותו, להשפילו ולרפות ידיו, והכל במטרה להפריעו במילוי תפקידו כתובע במשפט או למנוע אותו מלמלאו".

עו"ד אפרת פילזר ביזמן, פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) התייחסה להרשעה ואמרה "הכרעת הדין מבטאת את ההכרה בצורך להגן על עובדי ציבור הממלאים את תפקידם נאמנה, ומבהירה כי מי שייפגע בעובדי ציבור במטרה להכשילם יישא בדין".

עאהד תמימי יפעת דורון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד