ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נכונים לפשרות"

ראש הממשלה במרתון שיחות עם החרדים

המאמצים להרכבת ממשלה נמשכים במלוא העוז, כאשר ראש הממשלה קיים הבוקר מפגש עם ראשי הסיעות החרדיות כדי להבין מהם במה יוכלו להתגמש בכדי לאפשר ממשלת ימין | גורם חרדי:  "זה או לוותר מעט על נושאים כאלה או קדנציה של רעב" | המועצת תכריע

ראש הממשלה במרתון שיחות עם החרדים
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

מאז שעות הבוקר ולאחר שאמש חלה התקדמות בשיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן במגעים להקמת ממשלה - ראשי הסיעות החרדיות במרתון שיחות עם ראש הממשלה.

אמש (ראשון) לאחר נאומו של נתניהו בתל אביב, שוחח ראש הממשלה עם ראשי הסיעות החרדיות ועדכן אותם בהתפתחויות וקבע להיפגש איתם הבוקר - פגישה זו אכן התקיימה בביתו בבלפור עם חלק מראשי הסיעות החרדיות.

מאז שעות הבוקר קיים ראש הממשלה נתניהו שיחות נוספות עם ראשי הסיעות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני, בהן הוא ביקש להבין עד היכן יסכימו להתפשר כדי לאפשר את כניסתו של ליברמן לממשלה.

גורם חרדי אומר ל'בחדרי חרדים', "זה או לוותר מעט על נושאים כאלה או קדנציה של רעב, קיצוצים ופגיעה בכל הדבר היקר לציבור החרדי - נעלה את השאלות בפני מועצת גדולי התורה אחרי שנראה נכונות מצידו של ליברמן להגיע לפשרה".

היום (שני) צפוי נתניהו להפגש פעם נוספת עם ליברמן ולאחריה הוא יחזור אליו עם עדכון, אחרי שיעשה שיעורי בית מול ראשי הסיעות החרדיות, בכך ייבחן סיכוי סביר להקמת ממשלת ימין - חרדים עם ליברמן, כאשר הנושאים הבעייתיים יועלו על שולחנם של גדולי ישראל.

יעקב ליצמן בנימין נתניהו אריה דרעי משה גפני אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד