ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
מעצמת החסד של חב"ד

תחת גשם בלתי פוסק: צולמה תמונת השלוחים המסורתית • צפו

למרגלות 770 החב"די נעמדו אתמול אלפי שלוחי חב"ד לתמונה המסורתית • בערב התקיים מעמד ההצדעה הגדול בהשתתפות שיא של קרוב ל-6,000 שלוחים ותומכיהם • מכל קצוות תבל נהרו אלפי השלוחים: מקוריאה ומגרמניה, מרוסיה ומיפן, מקוראטיה ומניגריה • כל הפרטים

תחת גשם בלתי פוסק: צולמה תמונת השלוחים המסורתית • צפו
צילום התמונה המסורתית בכינוס השלוחים השנתי צילום: באדיבות המצלם

למרגלות "770" החב"די בניו יורק, נעמדו אתמול (ראשון) אלפי השלוחים לתמונה המסורתית, וזאת תחת גשם שלא הפסיק לרדת.

כינוס השלוחים העולמי של חב"ד נפתח ביום חמישי בניו יורק בהשתתפות שיא של אלפי השלוחים ותומכיהם הגדולים מרחבי העולם. מכל קצוות תבל נהרו אלפי השלוחים: מקוריאה ומגרמניה, מרוסיה ומיפן, מקוראטיה ומניגריה ומעוד אלפי יעדים. 

אלפי שלוחים, מבוגרים וצעירים, חלקם נולדו לאחר ג' תמוז תשנ"ד, יום ההסתלקות של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל.

הקבוצה הבולטת מכולם הייתה של שלוחי חב"ד מארץ הקודש. לקראת הכינוס פרסם אגף הסניפים בצעירי אגודת חב"ד בישראל נתונים על מפעל השליחות ברחבי הארץ. בשנה האחרונה יצאו לשליחות 61 שלוחים חדשים, ומספרם הכולל של השלוחים בארץ הקודש עומד על 952, ב-461 סניפים ממטולה ועד אילת. "בכל שבוע מצטרף שליח נוסף למעצמת השליחות בארץ", מספר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הכינוס החל ב"יום הסדנאות" באולם ענק בניו ג'רזי. במשך כל שעות היום נערכו סדנאות עשירות והרצאות מושקעות במגוון נושאים: החל מהדרכה למסירת שיעורי תורה שיתאימו לכל גווני האוכלוסיה במקום השליחות ועד לדרך עם התמודדויות באתגרים שונים העוברים על העם היהודי. 

רגע השיא של הכנס היה ביום שישי בבוקר, כשאלפי השלוחים עלו להשתטח על ציונו הקדוש של המשלח, האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל, שם נשאו תפילה מיוחדת לשלום העם היהודי ולהצלחת השליחות.

בשעות הערב נערך מעמד ה'בנקעט', ערב ההצדעה השנתי לאלפי השלוחים, שנעל את הכינוס העולמי.

כינוס השלוחים תמונה קבוצתית שליחי חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד