ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סוער בליכוד • "המדינה תקועה"

סער קורא לנתניהו להתפטר; הליכוד: בגידה • כץ: "חציית קו אדום"

לאחר שראש הממשלה נתניהו הצליח לבלום את יוזמת הפריימריז קודם פיזור הכנסת - גדעון סער קורא לראש הממשלה להתפטר בעקבות הפלונטר שנוצר בישראל • התגובה החריפה של הליכוד: "במשפחה לא בוגדים" • השר ישראל כץ: "חציית קו אדום של חברות ושותפות פוליטית"

סער קורא לנתניהו להתפטר; הליכוד: בגידה • כץ: "חציית קו אדום"
סער ונתניהו צילום: פלאש 90

ממשיך להיות סוער בתוך מפלגת השלטון הליכוד: לאחר שראש הממשלה נתניהו הצליח לבלום את יוזמת הפריימריז קודם פיזור הכנסת - גדעון סער קורא לראש הממשלה להתפטר בעקבות הפלונטר הפוליטי.

בראיון לרשת ב׳ תקפה הבוקר (שלישי) השרה מירי רגב ואמרה כי "אני חושבת שגדעון עשה טעות גדולה, הוא ירה בתוך הנגמ"ש. אני מקווה שהוא יחזק את הליכוד, לא יפצל אותו – ולא יפעל בעיתוי הזה להכניס סכין בגב לנתניהו".

סער מצידו הגיב לשרה רגב ואמר בשעה האחרונה כי, "זאת טרמינולוגיה לא ראויה אך אני לא מתרגש. אני עדיין זוכר את הימים שהיא (מירי רגב א.ק.) התחנפה אלי ותקפה את ראש הממשלה והודיעה שתתמוך בי אם אתמודד מולו. על חנופה עוד אף אחד לא קיבל סטירה".

כאמור, סער קרא לראש הממשלה להתפטר מתפקידו, בעקבות הפלונטר שנוצר בישראל. לדבריו, "נתניהו היה צריך לקבל אחריות לא בגלל כתב האישום אלא בגלל המצב שהמדינה תקועה בו, בלי יכולת להקים ממשלה. במקומו הייתי מקבל אחריות ומתפטר ומאפשר לתנועה לקיים הליך דמוקרטי".

עוד טען חבר הכנסת סער כי ההפגנה הערב תזיק לליכוד, "הזכות להפגין היא זכות יסוד, אבל אני לא חושב שזו דרך שתועיל לליכוד או לנתניהו עצמו. יש בהן ביטויים של התלהמות שלא מסייעים לא לנו ולא למפלגה ולא לערכים שאנחנו רוצים לשרת. נגד הפגנות שנעשו מהצד השני אנחנו התקוממנו".

בסביבת נתניהו הגיבו בחריפות יוצאת דופן: "חבל שגדעון סער לא הקשיב אתמול לפעילי הליכוד שהבהירו לו: ״הליכוד זה משפחה ובמשפחה לא בוגדים".

שר החוץ ישראל כץ: "השתלחויותיו האישיות של ח"כ גדעון סער ברה"מ בנימין נתניהו, בתקופת מבחן אישית ופוליטית רגישה זו, תוך קריאה להתפטרותו, היא בעיניי חציית קו אדום של חברות ושותפות פוליטית, ונראית כניסיון להכשיר את הקרקע לפילוג הליכוד".

"יש להבדיל בין הזכות להתמודד (שלא חייבים לממשה) במידה ויכפו עלינו בחירות חדשות, לבין הניסיון להדיח ראש ממשלה באמצעות הקדמת הפריימריס, או ניסיון לאסוף חתימות של חברי כנסת מהליכוד כדי להקים ממשלה בראשות גנץ, בשותפות עם מרץ - כפי שעושים חלק מתומכיו של סער. כפי שהודעתי, אני תומך בבנימין נתניהו במידה ויכפו עלינו בחירות נוספות, ואפעל בכל דרך, כדי למנוע את הדחתו".

גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד