י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לו"ז צפוף"

מבוכה: שרי הליכוד ייעדרו מהפגנת התמיכה

מבוכה: לקראת ההפגנה הצפויה להתקיים הערב - רוב שרי הממשלה וחברי הליכוד מסרבים להשתתף באירוע בטענות של לו"ז צפוף וכדומה • וגם: הפנייה לחרדים שנענתה בשלילה

מבוכה: שרי הליכוד ייעדרו מהפגנת התמיכה
נתניהו ובכירי הליכוד צילום: שרון רביבו

מבוכה: לקראת ההפגנה הצפויה להתקיים הערב (שלישי) בתל אביב בעקבות הגשת כתב האישום כנגד ראש הממשלה - רוב שרי הממשלה וחברי הליכוד מסרבים להשתתף באירוע בטענות של לו"ז צפוף וכדומה.

על פי הדיווחים, חלק ניכר משרי הממשלה מסרבים לאשר הגעה לאירוע המתוכנן הערב, כאשר חלק מהשרים טוענים, לפחות באופן רשמי, כי לא ישתתפו בשל סדר היום העמוס. גם שרים משאר המפלגות כנראה יחרימו את הכינוס.

גם בלשכת ראש הממשלה טרם בטוחים האם ראש הממשלה בנימין נתניהו ישתתף בעצמו בכינוס ועל פי דיווח הבוקר (שלישי) בגל"צ, בלשכת ראש הממשלה עדיין בוחנים אפשרות כי נתניהו ישתתף הערב בעצרת, שצפויה להיות סוערת במיוחד. ייתכן וראש הממשלה ישהה באזור ויגיע לאירוע רק במידה והאירוע יהיה מספיק "מכובד".

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בלשכתו של ראש הממשלה נתניהו נעשו גם פניות לכמה מחברי הכנסת החרדים וביקשו מהם שיקראו לציבור החרדי לבוא ולהשתתף במפגן הענק. אלא שבסיעות החרדיות דחו את הבקשה בטענות של צניעות וענייני הדת, שלא יאפשרו השתתפות חרדית.

בנימין נתניהו הפגנת תמיכה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד