י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ימנע בחירות"

פרץ דורש להקים ועדה שתסיר את החסינות של נתניהו

על רקע תיקיו המשפטיים, ראש הממשלה צפוי ליהנות מהמצב הפוליטי בישראל שבו ההליך של הגשת כתב אישום צפוי להידחות, זאת משום שאין וועדת כנסת מסודרת שיכולה לדון בעניין החסינות

פרץ דורש להקים ועדה שתסיר את החסינות של נתניהו
יאיר לפיד עם עמיר פרץ בכנסת צילום: פלאש 90

על רקע תיקיו המשפטיים, ראש הממשלה צפוי ליהנות מהמצב הפוליטי בישראל שבו ההליך של הגשת כתב אישום צפוי להידחות, זאת משום שאין וועדת כנסת מסודרת שיכולה לדון בעניין החסינות.

בעקבות כך פנה היום (שלישי) יו"ר העבודה חבר הכנסת עמיר פרץ, ליו"ר הועדה המסדרת חבר הכנסת אבי ניסנקורן בבקשה להקים את ועדת הכנסת בכדי לדון בהסרת חסינות רה"מ נתניהו, זאת על רקע ההחלטה להעמיד לדין את רה"מ בגין לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

במפלגת העבודה כבר הודיעו כי במקרה ולא תוקם ועדת כנסת ע"י הועדה המסדרת, תעתור העבודה-גשר לבג"ץ. כאשר הם מאמינים כי ברגע שההליך יוסר - נתניהו יתקשה לנצח את מערכת הבחירות.

פרץ מבקש במכתבו מניסנקורן לכלול בסדר יומה של הוועדה הצעה להקמת ועדת הכנסת, כבר בימים הקרובים. "זאת, על מנת שיהיה בכוחה לדון בשאלת החסינות של חברי הכנסת הצריכים לעניין ומתוך תקווה שלאחר שעניינם הפרטי יוסדר יוכלו תושבי המדינה לנשום לרווחה ויימנעו בחירות שלישיות לכנסת".

עמיר פרץ הסרת חסינות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד