י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פשע שנאה > צפו

האפרו-אמריקני חבט בעוצמה בנער החסידי

מספר התקריות בהן מותקפים יהודים חרדים על ידי גויים אנטישמיים ממשיך לעלות. הפעם הגיע תורו של נער חסידי בן 13 שגבר אפרו-אמריקני חבט בפניו ופגע בו

האפרו-אמריקני חבט בעוצמה בנער החסידי
מעצר תוקף הנער החסידי צילום: באדיבות המצלם

התקיפות נגד חרדים בניו יורק לא מפסיקות וחרדים מותקפים בעיר על בסיס כמעט שבועי. הפעם פשע שנאה נוסף שהתרחש בקהילה היהודית בוויליאמסבורג. הקורבן במקרה זה היה בחור צעיר. האירוע התרחש בסביבות השעה 17:00 בשדרת מרסי - שדרת מירטל, כשגבר אפרו-אמריקני חבט בפניו של נער חסידי.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, בזכות התגובה המהירה של מתנדבי השומרים של וויליאמסבורג, החשוד נעצר על ידי המשטרה ונלקח מייד למעצר. הקורבן בן ה -13 טופל על ידי הצלה במקום. למרבה המזל, הוא לא נזקק לפינוי לבית החולים.

התקיפה היא המשך של סדרת תקיפות והצקות של פרחחים גויים ‏בבורו פארק: שלושה גויים תקפו במוצאי שבת עוברי אורח חרדים בשדרה ה-13, והפילו להם את השטריימלים מעל הראש. לפני התקיפה החשודים גנבו ממעדנייה בבעלות חרדית. המשטרה בודקת האם ניתן לייחס להם עבירה של פשע שנאה.

בנוסף גבר נעצר באזור בורו פארק במוצאי שבת לאחר שביצע שורה של עבירות. על פי החשד, החשוד גנב מכונית ופגע בה ברכב אחר, הוא עזב את הרכב הגנוב וברח רגלית. בהמשך הוא נתפס בשדרה 20 - ברחוב 61, בזמן שרכב על אופניים, גם האופניים היו גנובות.

אפרו אמריקני אנטישמיות וויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד