כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הירי המתמשך לעבר הדרום

גנץ לנתניהו: במקום הפגנות, תתמקד בהחזרת הביטחון

בזמן שבתל אביב מפגינים אלפים בתמיכה בראש הממשלה על רקע כתבי האישום נגדו, נורו לעבר הדרום שתי רקטות שבנס לא פגעו באיש | יו"ר כחול לבן וראש עיריית שדרות בביקורת חריפה על נתניהו

גנץ לנתניהו: במקום הפגנות, תתמקד בהחזרת הביטחון
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: אבשלום שושוני/יונתן זינדל, פלאש 90

ירי הרקטות הערב לעבר יישובי עוטף עזה גורר תגובות. יו"ר 'כחול לבן', הרמטכ"ל לשעבר ח"כ בני גנץ מגיב ותוקף את ראש הממשלה, "במקום לארגן הפגנות בתל אביב נגד רשויות אכיפת החוק, טוב יעשה נתניהו אם יתמקד בהחזרת הביטחון לתושבי הדרום", כך כתב בחשבון הטוויטר שלו.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי, התייחס גם הוא לירי הרקטות הערב לעבר עירו: "ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, לפני שבועיים הנחית לחסל פצצה מתקתקת בעזה. הערב נורו שתי רקטות לכיוון שדרות. אם לא תורה על מענה חזק ותקיף שיחסל את החוליה ששיגרה את הטילים לכיווננו, תוכיח בחוסר תגובתך שאתה נותן חסינות לחמאס ולג'יהאד".

הוא הוסיף ותהה, "מה אתה מתכוון לעשות הלילה על מנת שילדינו יישנו בשלווה והטרוריסטים שיורים עליהם יחוסלו? הרתעה משיבים ביוזמה, בנחישות, בחיסול ופגיעה בטרור", כך דווידי.

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב, הגיב להמשך הירי ואמר, "לצערי אנחנו ממשיכים במציאות המוכרת ומעייפת בה תושבי שער הנגב נמצאים במלחמה ועולם כמנהגו נוהג. אם לא הפנמנו בסבב ההסלמה האחרון, הערב קיבלנו תזכורת נוספת שבעוטף עזה אין שגרה ואין שקט".

ראש המועצה הוסיף, "אני חוזר ואומר, מלחמת ההתשה שאנו נמצאים בה בשנתיים האחרונות חייבת להגמר. מדינת ישראל חייבת לחתור לפתרון במיידי - או הכרעה או הסדרה. לתושבי שער הנגב מגיע ביטחון ותחושת ביטחון".

"לא ייתכן שעשרות אלפי תושבי העוטף הם בני ערובה של ארגוני הטרור", אומר תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב בתגובה לירי על יישובי העוטף.

לדבריו, "הטפטופים חזרו - ונדמה שאין לאף אחד אומץ לעמוד מול ארגון הטרור חמאס ולהבהיר פעם אחת ולתמיד: חיי תושבי העוטף אינם הפקר. חמאס צריך לשלם מחיר משמעותי ולהבין שכל ירי לעברינו יגרום לרעידת אדמה ומחיר כבד עבורו ועבור מנהיגיו. אני קורא מכאן לראש הממשלה ושר הביטחון להורות לצה"ל להגיב בעוצמה על הירי הערב בכדי להבהיר היטב שחיי התושבים בעוטף אינם הפקר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב ואומר, "אם מישהו בעזה חושב שהוא יכול להרים את הראש אחרי מבצע "חגורה שחורה" - הוא טועה טעות קשה. נגיב בתקיפות לכל התקפה נגדנו ונמשיך לשמור על ביטחון ישראל בכל החזיתות".

 

בני גנץ בנימין נתניהו ירי רקטות יישובי עוטף עזה אלון דוידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד