כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שני אופנועים התנגשו

תאונה קטלנית בבני ברק - הרוג ופצוע

תאונה קשה התרחשה בסמוך לחצות ליל ברח' אבוחצירא בבני ברק בין שני רוכבי אופנוע. אחד מהם נזקק נפצע אנושות ובבית החולים נקבע מותו | פצוע נוסף פונה באורח בינוני | המשטרה חוקרת את הנסיבות

תאונה קטלנית בבני ברק - הרוג ופצוע
תאונה בבני ברק צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קטלנית עם מעורבות שני אופנועים, התרחשה אמש (חמישי) ברחוב אבוחצירא פינת המכבים בבני ברק.

בשעה 23:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על אופנוע עם שני רוכבים שהחליק ברח' המכבים פינת אבוחצירא בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר שני רוכבי אופנוע, בהם גבר כבן 27 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה וגבר נוסף כבן 30 במצב בינוני עם חבלת ראש.

זירת התאונה. (תיעוד מבצעי מד"א)

חובש בכיר על אופנוע מד"א משה ששי, שהיה עד לתאונה, סיפר "חלפתי עם אופנוע חירום של מד"א ולפתע הבחנתי באנשים שמסמנים לי להגיע, ראיתי אופנוע זרוק על הכביש ובסמוך שכבו על הכביש שני גברים כבני 30, אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, השני היה בהכרה וסבל מחבלה בראשו, הזנקתי כוחות נוספים של מד"א שהגיעו מהר והענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, הפצוע הקשה פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ כשמצבו קריטי והפצוע השני פונה בהכרה כשמצבו בינוני".

אולם כעבור שעה קלה נמסר מבית החולים כי למרבה הצער נקבע מותו של הפצוע האנוש. 

מדוברות המשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי שני רוכבי אופנוע התנגשו זה בזה וכי כוחות משטרה ובכללם בוחני תנועה הגיעו למקום. המשטרה פתחה בחקירה.

 

תאונה קשה פצוע אנוש תאונה בבני ברק רוכבי אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד