י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מתקפה נוראית וגזענית"

ראש ממשלת בריטניה גינה את תקיפת הרב המזעזעת בלונדון

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון גינה את תקיפת הרב בלונדון שהתרחשה בליל שבת בשבוע שעבר וגמרה לעזיבתו לישראל • "זו מתקפה נוראית וגזענית וכולם צריכים לגנות"

ראש ממשלת בריטניה גינה את תקיפת הרב המזעזעת בלונדון
בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון גינה את תקיפת רב בלונדון בערב שבת בשבוע שעבר. "זו מתקפה נוראית וגזענית וכולם צריכים לגנות, לבי יוצא לרב הזה ולקהילה היהודית כולה, אנו עומדים אתכם נגד כל הצורות האנטישמיות".

כזכור, בליל שבת האחרון רב הוכה קשות בלונדון על ידי בני נוער שהכו אותו באורח קשה והשאירו אותו מדמם על האדמה. הרב עזב את בריטניה ביום ראשון האחרון לישראל והיום, כאמור, גינה ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון את התקיפה.

על פי הדיווח בחשבון הטוויטר של ארגון השומרים, הרב היה בביקור בלונדון בסוף השבוע וסמוך לשעה 21:45 ביום שישי ניגשו אליו שני צעירים שחורים שהיו לבושים בגדים כהים עם וכשקפוצ'ון על ראשם, בשעה שהלך לאורך פארק אמהרסט בסטמפורד היל.

על פי החשד, בני הנוער צעקו לרב "להרוג יהודים" והוסיפו קללות וניבולי פה, הם הכו אותו נמרצות והותירו אותו מדמם על האדמה.

הרב, ששמו עדיין לא פורסם, טס ביום ראשון מבריטניה לישראל. האירוע דווח למשטרה ולארגון השומרים של סטמפורד היל, רק במוצאי שבת. ראש המחוז של הַאקְנִי השייכת ללונדון, הגיב לדיווח כי "כל עזרה שיזדקקו במקרה הזה, בבקשה תפנו אליי בעניין".

בריטניה תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד