י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שעון החול הולך ואוזל

הצעת הפשרה שתמנע בחירות - ליברמן: "לא דובים ולא זבובים"

אם נראה היה כי הצעת הפשרה עליה דווח הערב, תהיה זו שתפתור לפחות לעת עתה את הפלונטר הפוליטי ותדחה את הבחירות בחצי שנה לפחות, הרי שליברמן דוחה הערב את ההצעה וכותב, "מוכרח להודות: לא דובים ולא זבובים" | זאת לאחר פגישה הערב בין גנץ לנתניהו

הצעת הפשרה שתמנע בחירות - ליברמן: "לא דובים ולא זבובים"
בנימין נתניהו/אביגדור ליברמן/בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כששעון החול הולך ואוזל, מגיעות איתו גם הצעות הפשרה, ספק ספינים, שמתעוררים לחיים, כאשר ב'ישראל ביתנו' מציגים הצעת פשרה שייתכן ותמנע הליכה לבחירות בחצי שנה הקרובה.

על פי הדיווח הערב של עמית סגל ב'ערוץ 12', ב'ישראל ביתנו' הציעו הערב כי במקרה וב'כחול לבן' יסרבו באופן סופי לאמץ את מתווה הנשיא, אזי ליברמן יכנס לממשלת ימין צרה לחצי שנה כפי שהוצע בליכוד לכחול לבן לתקופה בה יכהן נתניהו כראש הממשלה.

לאחר מכן נתניהו ימשיך בהליך המשפטי שלו בבית המשפט, לאחר שלא ישיג רוב לחסינות בועדת הכנסת ובסיום חצי השנה, 'כחול לבן' יחליטו האם הם ינסו להרכיב ממשלת רוטציה בראשות גנץ או ללכת לבחירות מוקדמות.

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לדיווח בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "‏שמעתי היום את הדיווח של ‎עמית סגל על הרעיון היצירתי שעלה כביכול בישראל ביתנו - שאהיה גשר ואכנס לממשלה צרה של נתניהו לשישה חודשים ואז גנץ יכהן כרה"מ ומוכרח להודות: לא דובים ולא זבובים".

נציין, כי מוקדם יותר היום, דיווחה העיתונאית דפנה ליאל ב'ערוץ 12', יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' עודד פורר וח"כ חמד עמאר נפגשו הבוקר עם ליברמן וביקשו שיקים ממשלת ימין צרה. השניים אמרו לליברמן שהוא התחייב לפני כמה שבועות לגבות מחיר ממי שיסרב לאחדות והגיע הזמן להבהיר ל'כחול לבן' ולפיד שהאלטרנטיבה לאחדות היא ממשלת ימין צרה. 

ליברמן הגיב לכך בראיון בערוץ 'כנסת' ואמר, "אני לא בטוח מה יותר גרוע, בחירות שלישות או ממשלה צרה, אבל אני מבין את התסכול בתוך המפלגה".

בליכוד תיזכרו וחידדו כי ההצעה שעל הפרק היא כהונה ראשונה לחצי שנה שזה פרק הזמן שראש הממשלה נתניהו יכהן בלאו הכי כראש ממשלה, אם כחול לבן יגררו לבחירות. כלומר: לפיד גורר לבחירות כדי להבטיח שראש הממשלה נתניהו ימשיך לכהן.

 

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד