י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ראש העיר אלעד הצדיע לארגון 'פרח' - לילדים עם צרכים מיוחדים

ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש: "אנחנו פועלים במשך כל השנה להעניק הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלות" מנכ"ל רשת "פרח", הרב משה שטיין: "אצלנו ב'פרח', כל יום - הוא יום המוקדש לעזרתם של ילדים עם צרכים מיוחדים. נמשיך להשקיע את כוחנו ומרצנו על מנת להרחיב את הפעילות"

ראש העיר אלעד הצדיע לארגון 'פרח' - לילדים עם צרכים מיוחדים
ארחות חינוך פרח ביקור ראש העיר צילום: יח"צ

במסגרת "יום הנגישות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלות", שצוין ביום שלישי השבוע, קיים ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש, סיור מיוחד במוסדות רשת "פרח" לילדים עם צרכים מיוחדים.

בסיור השתתפו מנכ"ל 'פרח' הרב משה שטיין, גב' חני קיסוס, מנהלת בי"ס גבעולים וגני פרח,  אל ראש העיר התלוו, הרב מרדכי בארי מנהל אגף החינוך, הגב' לבנת לוינשטיין מנהלת האגף לשירותים חברתיים, והגב' טובי אלמגור מנהלת מחלקת פרויקטים עירוניים.

יום הנגישות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלות, מצוין מדי שנה ומוקדש לקידום ההבנה כלפי אנשים עם מוגבלות ולעידוד התמיכה בכבודם, בזכויותיהם ובשלומם. היום נועד גם להגביר את המודעות לתועלת שבהכללת אנשים עם מוגבלות בכל היבטי החיים הפוליטיים, החברתיים, הכלכליים והתרבותיים. אירועי היום מאורגנים על ידי ארגוני אנשים עם מוגבלות, גופים עסקיים, יחידים וגופי ממשל.

ראש העיר אלעד בביקור באורחות חינוך • קרדיט: יח"צ

המשלחת ביקרה במוסדות החינוך המיוחד של רשת "פרח". ראש העיר שוחח עם הילדים וחילק לתלמידים מתנות, ולאחר מכן ביקר בחדר הסנוזלן החדשני והמושקע, המהווה מרחב טיפולי רב-חושי, המסייע למטופל באיזון ורגיעה.

ראש העיר הרב פרוש סיכם את הסיור: "עיריית אלעד חרטה על דגלה והעמידה בראש סדר העדיפויות את הסיוע לחינוך המיוחד ועזרה לאנשים עם מוגבלויות. אנו פועלים במשך כל השנה להעניק הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלות. רשת מוסדות "פרח" היא פנינה שמפארת את העיר אלעד. זו חובתי כראש העיר לעמוד לימינם של אנשים עם מוגבלות גם ביום מיוחד זה ואני נרגש לסייר ביום הזה בבית ספר גבעולים ובגני פרח".

מנכ"ל "פרח" הרב משה שטיין: " אני שמח שהיום הבינלאומי שמצוין היום בכל העולם מעלה את הנושא למודעות הציבורית. אני רוצה להודות לראש העיר הרב ישראל פרוש ולראשי המחלקות והאגפים שעומדים לימין רשת גני פרח בכל ימות השנה. נמשיך להשקיע את כוחנו ומרצנו על מנת להרחיב את הפעילות בעיר לטובת ילדי ובוגרי החינוך המיוחד".

 

אורחות חינוך פרח משה שטיין ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד