י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
גדעון סער מסתער

התאריך המסתמן לפריימריז לראשות הליכוד

לאחר סאגה של שבועיים ימים, כגדעון סער הולך וצובר תמיכה מראשי ערים וסניפי ליכוד, הגיעו בהנהלת הליכוד להסכמה כי יתקיימו פריימריז לראשות לאחר היציאה לבחירות | בראשון יעלה להצבעה ביטול הפריימריז לרשימה 

התאריך המסתמן לפריימריז לראשות הליכוד
גדעון סער / בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יוסי זליגר, פלאש 90

חרף דרישתו של חבר הכנסת גדעון סער, שדרש לקיים פריימריז קודם פיזור הכנסת - בליכוד הגיעו להסכמה כי הפריימריז לראשות 'הליכוד' יתקיימו ככל הנראה כשבוע לאחר פיזור הכנסת.

על פי הדיווח הערב ב'ערוץ 12', הושג סיכום בין הנהלת 'הליכוד' כי הפריימריז יתקיימו ב-22 לחודש, 18 יום לאחר פיזור הכנסת, כאשר עד כה רק גדעון סער הודיע על כוונתו להתמודד.

ישיבת מרכז 'הליכוד' צפויה להתכנס ביום ראשון הקרוב כדי להצביע על ביטול הפריימריז לרשימת 'הליכוד', כשטרם הוחלט האם התאריך לקיום הפריימריז לליכוד יעלה לדיון ולהצבעה.

במהלך השבועיים האחרונים השיג גדעון סער תמיכה מכמה ראשי ערים ומועצות וכן ראשי סניפים של 'הליכוד' ברחבי הארץ, שיצאו ושיגרו בפומבי הודעות תמיכה בהתמודדותו לתפקיד יו"ר 'הליכוד'.

בתוך כך, בראיון שהעניק הערב (רביעי) לרדיו 'קול חי' אמר ח"כ גדעון סער, "כשיכריזו על פריימריז, מספר גדול של ח"כים בליכוד יודיעו על תמיכה בי. יותר ממה שאפשר לספור בשתי ידיים" כמו כן אמר בראיון כי אם לא יעמוד בראשות הליכוד אזי גוש הימין יהיה בסכנה.

גם נתניהו נערך לפריימריז על ראשות 'הליכוד' ואתמול הוא קיים מפגשים לאורך כל היום עם חברי מרכז 'הליכוד', כשבמהלך היום פגש נתניהו כ-250 חברי מרכז 'הליכוד', בניסיון לרכוש את אמונם, שיפעלו ויפעילו למען הצלחתו בבחירות הפנימיות.

פריימריז לראשות הליכוד בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד