י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרשיית שובו בנים

שובו בנים: חשוד נוסף עוכב; המשטרה מבקשת להאריך המעצרים ב-8 ימים

שלושה ימים לאחר מעצר חשודים מקהילת שובו בנים של הרב ברלנד בחשד לקבלת דבר במרמה והלבנת הון, המשטרה מבקשת להאריך בשמונה ימים את מעצר החשודים. בנוסף, עוכב חשוד נוסף במהלך הדיון

שובו בנים: חשוד נוסף עוכב; המשטרה מבקשת להאריך המעצרים ב-8 ימים
פשיטת המשטרה על בתי חשודים משובו בנים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בבית משפט השלום בירושלים נערך כעת דיון בעניינים של החשודים שנעצרו בשבוע שעבר בחשד לקבלת דבר במרמה והלבנת הון. במקביל, עוכב חשוד נוסף על ידי חוקרי המשטרה.

חמישה חשודים הנמנים על קהילת שובו בנים של הרב ברלנד, הובאו הבוקר (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם בשמונה ימים נוספים.

כזכור, שישה חשודים נעצרו ביום שני לפנות בוקר בפשיטת המשטרה על בית הרב ברלנד ובתים נוספים של תלמידיו, במסגרת חקירה שנפתחה בינואר 2019. במהלך החיפושים בבתי החשודים, נתפסו כסף והמחאות כספיות.

‏טקסי פדיון נפש לחולים סופניים, הבטחות לריפוי תמורות עשרות אלפי שקלים - זה מה שעמד במרכז תחקיר של אריאלה שטרנבוך בחדשות 13, שהוביל למעצר החשודים על ידי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצר החשודים בשבעה ימים, אך בית המשפט דחה את הבקשה לחלוטין והחליט לשחררם. המשטרה הגישה ערר על חמישה מהם, ובית משפט המחוזי האריך את מעצרם עד היום. לגבי החשוד השישי, המשטרה לא ביקשה להאריך את מעצרו.

לפני שעה קלה, חוקרי הימ"ר עיכבו לחקירה חשוד שביעי, זאת במקביל לדיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים בעניינם של חמישה חשודים, שהמשטרה מבקשת להאריך את מעצרם בשמונה ימים נוספים.

שובו בנים הרב אליעזר ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד