ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ערב את המשפחה

נתניהו פרסם סרטון מטומי לפיד והדליק את יאיר: "כמה נמוך תרד?"

לפיד רתח בעקבות תיעוד וידאו שפרסם יריבו הפוליטי המר בנימין נתניהו, בו נראה אביו טומי לפיד כשר משפטים, מדבר נגד האצלת הסמכות ליועמ"ש לפטר את ראש הממשלה לאחר הגשת כתב אישום | לפיד הגיב בזעם, "כמה נמוך תרד? אני מעולם לא עירבתי את המשפחה שלך"

נתניהו פרסם סרטון מטומי לפיד והדליק את יאיר: "כמה נמוך תרד?"
יאיר לפיד/טומי לפיד/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בחשבון הטוויטר שלו, תיעוד מדיוני הכנסת במאי 2004, בו נראה שר המשפטים דאז יוסף טומי לפיד, עומד על הדוכן במליאת הכנסת ומשיב על ההצעה לתיקון חוק יסוד הממשלה, כך שלאחר כתב אישום ראש הממשלה יחויב להתפטר. לפיד האב, נראה מתנגד בכל תוקף להענקת סמכות זו ליועץ המשפטי לממשלה להדיח ראש ממשלה.

נתניהו הוסיף מעל לסרטון וכתב ארבע מילים, "לתשומת לבו של לפיד".

יאיר לפיד כמובן רתח על התיעוד והשימוש באביו לצורכי תעמולה ומיהר להגיב, "כמה עוד נמוך תרד ביבי? להוציא מהארכיון נאומים של אבי זכרונו לברכה?", כתב לפיד בחשבון הטוויטר שלו והוסיף, "כמה עוד תגרור את השיח להסתה. אני מעולם לא עירבתי את המשפחה שלך, אבל אתה כנראה באמת נואש. בכל מקרה, אבא שלי האמין בכל ליבו בהגנה על מערכת המשפט ושום ציטוט שהוצא מהקשרו לא ישנה את זה".

יאיר נתניהו התערב והגיב ליאיר לפיד, "המממממ אבא שלך אמר על הפרקליטות שהיא "יחידת טרור".

וזה מה שאומר יו"ר מפלגת 'שינוי' טומי לפיד באותו דיון, "פקיד [יועמ"ש] לא יוכל לפטר את ראש הממשלה, אתם לא יכולים לרצות את זה. אני בטוח שאם שמעון פרס היה יודע מה אתה מציע, הוא היה אומר לך לרדת מזה, אתה לא רוצה להפקיד בידי היועץ המשפטי לממשלה את הסמכות הבלעדית והמוחלטת לפיטורו של ראש ממשלה ולסילוקה של ממשלה, הדמוקרטיה לא יקרה לך?", שאל טומי לפיד את מציע החוק.

"אתה רוצה שפקידים יסלקו ממשלות? אתה רוצה שפקידים יפטרו ראשי ממשלה?", מוסיף טומי לפיד לנמק את התנגדותו כשר משפטים בממשלתו השנייה של ראש המשלה אריאל שרון.

 

יאיר לפיד טומי לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד