ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
השומרים מתריעים בפני הציבור

זוג שודדים התנפלו על הבנות הישראליות שאחזו בשקיות 'אפל'

נוסעים לארה"ב ועושים שופינג? עדיף שתחשבו על פרט קטן שעשוי להציל את חייכם וממונכם. שתי בחורות מישראל שנסעו לעשות שופינג בניו יורק, נשדדו אחרי שחזרו מקניית מכשירי אייפון במנהטן, כשהן אוחזות בשקיות 'אפל' שהסגירו את השלל היקר שבפנים

זוג שודדים התנפלו על הבנות הישראליות שאחזו בשקיות 'אפל'
שופינג. אילוסטרציה צילום: pexels

שתי נשים ישראליות היו קורבנות לשוד ותקיפה על ידי שודדים חמושים בסכין בברוקלין.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, שתי הקורבנות הינן ישראליות שמבקרות בארצות הברית למשך כמה ימים, ונסעו מברוקלין למנהטן לחנות של חברת 'אפל' כדי לרכוש מכשירי אייפון ביום רביעי אחר הצהריים.

שתי הבנות נסעו באמצעות הרכבת התחתית חזרה לברוקלין, כשהן אוחזות בשקיות של חברת 'אפל', בסיבות השעה 11:00 בערב הן ירדו מהרכבת בשדרת מקדונלד בגבול בורו פארק - פלאטבוש, כלפתע פנו אליהם שני חשודים, גבר ואשה, שראו אותם ברכבת עם השקיות של חברת 'אפל', הם חמדו את השקיות, הגבר הניח סכין צמוד לגרונה של אחת מהן, ודרש מהן למסור את השקיות שלהן.

בינתיים, האשה השודדת נתנה אגרופים לאחת מהבנות כמה פעמים, שוב ושוב, הגבר דרש את הסיסמאות למכשירים החדשים שלהן, שני החשודים נמלטו מהמקום עם השלל.

המשטרה הוזעקה למקום וגבתה עדויות, אחת מהבנות נלקחה לאשפוז לבית החולים על ידי אמבולנס מקומי, לרוע המזל, גם אם המשטרה תאתר את החשודים, סביר להניח כי הם לא יעמדו לדין, מכיוון ששתי הקורבנות יצאו בטיסה חזרה לישראל ביום חמישי אחר הצהריים.

ארגון השומרים של בורו פארק ופלאטבוש, פרסמו הודעה כי אנשים חייבים להיות מודעים לכך שיש עבריינים המחפשים אנשים שנושאים שקיות של חברת 'אפל', ולא יהססו לשדוד אותם, 'השומרים' מפצירים בציבור לוודא שכאשר הולכים ברחוב או עולים על תחבורה ציבורית, לא להסתובב עם שקיות יוקרתיות כמו אלה מחנות של 'אפל'.

שוד מזוין שוד נשים אפל apple אייפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד