ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
יקשיבו לעצתו?

בכיר 'יש עתיד' לשעבר: "גנץ ולפיד צריכים להתפשר"

השר לשעבר יעקב פרי, מי שהיה בצמרת 'יש עתיד' ופרש מהחיים הפוליטיים, קורא לראשי 'כחול לבן', להתגבר על הקושי ולשבת בממשלה תחת נתניהו למשך חמישה חודשים כרצונו: "הציבור בסופו של דבר לא גורם להכרעה"

בכיר 'יש עתיד' לשעבר: "גנץ ולפיד צריכים להתפשר"
יעקב פרי עם יאיר לפיד, כשרים בממשלת נתניהו צילום: פלאש 90

לאחר זמן מה של המתנה מתוחה, ניתן לומר בריש גלי כי הבחירות השלישיות בפתח, זאת לאחר הצהרתו של ליברמן כי לא יסכים לשבת בממשלה צרה. יעקב פרי, בכיר לשעבר במפלגת 'יש עתיד', הביע את דעתו לנוכח מצבה הפוליטי הסבוך של המדינה ואמר כי "הציבור רובו יבין את הפשרה אם היא באמת תינקט על ידי כחול לבן".

"רבים האזרחים המודאגים במדינת ישראל בתקופה זו, וגם אני אזרח מודאג. זה נורא ואיום ללכת למערכת בחירות שלישית כיוון שהציבור, בסופו של דבר, לא גורם להכרעה והפוליטיקאים לא מצליחים להסכים ולהתפשר", אמר פרי בראיון לסיון כהן ברדיו 103FM.

לדבריו, "היה נכון שנתניהו היה מניח את המפתחות ומתעסק בענייניו המשפטיים. בהתחשב שזה לא קורה מה ההבדל בין ללכת לבחירות או להתפשר על כהונת נתניהו לחצי שנה. הרי זה אותו דבר - אם נלך לבחירות נתניהו עדיין יתיישב על הכיסא. אנחנו מסתכלים על המחזה כצופים מבחוץ בנימה של ביקורת, אבל כשאתה נכנס לנבכי הפוליטיקאים אי אפשר שלא לבוא בטענות לכחול לבן, הם הלכו על דגל של מפלגת אחדות בלי נתניהו, אבל הם חייבים להיות מציאותיים יותר ולהציל את המדינה".

שר המדע לשעבר יעקב פרי ביקש לחדד לסיום הראיון: "לא הייתי מעורב בהחלטת כחול לבן. פרשתי מהעולם הפוליטי, וזה הריאיון הראשון בו אני מתייחס לפלונטר הפוליטי, אבל באיזשהו מקום אני סבור שרוב הציבור במרכז המפה הפוליטית חושב כמוני".

יעקב פרי מפלגת כחול לבן בנימין נתניהו בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד