י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בזכות עדות חדשה

התפתחות דרמטית בחקירת התאונה הקטלנית בה נהרגו ציפי ונועם רחל רימל

לאחר שאתמול שחרר בית המשפט את הנהג המאושפז בטיפול נמרץ ממעצר, הבוקר עצרה אותו המשטרה בשנית וזאת בעקבות עדות חדשה שהגיע מאזרח שראה את מעשיו שהובילו להתנגשות הקטלנית ברכבה של משפחת רימל  

התפתחות דרמטית בחקירת התאונה הקטלנית בה נהרגו ציפי ונועם רחל רימל
תאונה קשה בצומת גבעת זאב צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מותם הטראגי של ציפי ונועם רחל רימל ע"ה, הבוקר (שישי) חלה התפתחות דרמטית בחקירת התאונה הקטלנית שהתרחשה במוצ"ש שעבר בכביש בין ירושלים למודיעין, בה קיפחו את חייהם, ציפי רימל ובתה הפעוטה נועם רחל, ונפצעו שניים מבני המשפחה.

פחות מיממה לאחר שהנהג הפוגע שוחרר לבקשת המשטרה בבית המשפט ללא תנאים, הבוקר עצרה אותו המשטרה בשנית, תוך כדי שהוא מאושפז בטיפול נמרץ.

זירת התאונה:

ההתפתחות הדרמטית הגיעה בעקבות עדות מפורטת שסיפקה ראיה ממשית על חלקו של הנהג בתאונה וסעיף העבירה נגדו שונה מגרימת מוות ברשלנות לעבירה החמורה יותר של המרה בקלות דעת.

יצוין כי מדובר באחד הסעיפים החמורים ביותר בחוק העונשין בכל הקשור לעבירות תעבורה.

על פי הדיווח ב'מעריב', אמש (חמישי) הגיע אל אגף התנועה במחוז ירושלים של המשטרה, אזרח אשר סיפר לחוקרים כיצד התרחשה התאונה, תוך שהוא מציין בפניהם בפירוט את השתלשלות העניינים וחלקו המשמעותי לכאורה של הצעיר מעין עקרב, בגרימת התאונה המחרידה שהביאה למותם של אם צעירה ובתה בת השלושה שבועות.

האזרח סיפר לחוקרי המשטרה באגף התנועה כי הנהג עלה על רכבו וביצע בכביש פעלולים במהירות, נהג במהירות מופרזת ובשלב מסוים התנגש בעוצמה עם חזית רכבו במרכב האחורי של הרכב בו ישבה המשפחה. התוצאה הטראגית ידועה - אם ובתה קיפחו את חיים, ושני בני משפחה נוספים מאושפזים במצב קשה.

עם מתן עדותו של האזרח הישר וההגון, היא הפכה לראיה מפלילה כנגד הנהג ובמשטרה קיבלו החלטה מהירה לעצור אותו מיידית ובהמשך היום בכוונתה להגיש לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו תוך כדי אשפוזו בטיפול נמרץ.

בשעות אחר הצהרים של יום האתמול, לאחר שהתקבלו תוצאות הבדיקות הרפואיות, מהן עלה כי אין בדמו שרידי אלכוהול או סמים, הוחלט במשטרה לשחרר את החשוד, ללא תנאים מגבילים. אולם אותו עד ראיה אחראי שהגיע לתחנת המשטרה וסיפר את אשר ראה, הוביל להתפתחות הדרמטית שעשויה להרשיע את הנהג בהריגתם של האם והבת יהי זכרם ברוך.

תאונה קטלנית מהירות מופרזת כביש 443 ציפי ונועם רחל רימל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד